Niet zo'n actief forum?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

OldSparky

New Member
Lid geworden
3 jul 2019
Berichten
10
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
53
Locatie
Utrecht
Ligt het aan mij, of het is komkommertijd ivm vakantie, maar heb de indruk dat dit niet zo'n heel actief forum is? Kan iemand mij daar iets meer over vertellen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Het is de laatste tijd inderdaad wat rustiger op het forum. Ik denk mede als gevolg van de vakantie. En veel gebruikers van het eerste uur zijn niet meer zo heel veel bezig met hun drones, denk ik. We shall see waar het na de vakantie heengaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Laatste tijd ik weet niet beter dan dat dit forum rustig is.
Het is de laatste tijd inderdaad wat rustiger op het forum. Ik denk mede als gevolg van de vakantie. En veel gebruikers van het eerste uur zijn niet meer zo heel veel bezig met hun drones, denk ik. We shall see waar het na de vakantie heengaat.

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Druiser
Waarschijnlijk komen na de vakantie de meest wilde verhalen inclusief bijbehorende drone-beelden onze kant op! Ik ben in ieder geval zo goed als klaar voor wat mooie vluchten in Zweden, nu nog de reis er naartoe (in augustus helaas pas).
 
Waarschijnlijk komen na de vakantie de meest wilde verhalen inclusief bijbehorende drone-beelden onze kant op! Ik ben in ieder geval zo goed als klaar voor wat mooie vluchten in Zweden, nu nog de reis er naartoe (in augustus helaas pas).
was al in mn instellingen aan het ploegen om te kijken of er iets verkeerd stond maar bij het lezen van bovenstaande is het probleem opgelost

Verzonden met mijn Moto G (5) Plus en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Stickybit