Nieuw Aankomend drone fotograaf

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ja heb ik, en ik heb 3 filmpjes bekeken over hoe en wat. Langzamerhand m'n vleugels maar gaan spreiden en oefenen. Ga vanmiddag even naar de Vennen
 
Vergeet niet de gimbalprotector te verwijderen en eerst de controller en dan de drone aan te zetten en na het het vliegen eerst de drone en dan de controller uit zetten. Op deze manier hou je altijd de controle over de drone. Succes.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Monica
Gaat helemaal goed komen, ik had de beginnersfouten van anderen al gelezen. En ik ga voor het veilig opstijgen en veilig landen.
 
En nog een kleine tip Monica, zet hem in de beginnersmode en limiteer de hoogte en maak in het begin kleine stuuruitslagen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Monica
598412880591253

En jaaa hoor, ik leef nog steeds, niks beschadigd en niks geraakt!
Dat sturen is nog wel ff een dingetje om niet te snel van links naar rechts te gaan. En ook over de kwaliteit van het filmpje ben ik niet echt te spreken.
Maar verder was het kei knetter gaaf om te doen. Morgen weer en overmorgen en de dag daarna...oefenen, oefenen oefenen om naar m'n doel te werken. Thanks voor jullie ondersteuning. Ennne nog een vraagje, zijn er altijd zoveel toeschouwers die om je heen staan? Ik dacht rustig te kunnen oefenen, maar dat viel tegen.
 
Komend vanuit Hatert rijdt ik tot het restaurant op de hoek, parkeer daar ergens, loop de weg een stukje terug, ga rechts het zandpad in en na ca. eenkilometer boven op een heuvel met een ronde bank.
Afhankelijk van het tijdstip, soms alleen, maar ook wel eens een wandelaar, die belangstellend is en vraagt wat ik aan het doen ben. Maar zeker geen aantallen. In de zomer worden de Hatertse Vennen natuurlijk meer bezocht door wandelaars.
Ik denk, dat het tijdstip erg bepalend is.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Monica