NIEUW: de Dronepilots App

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

fredz

Active Member
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
199
Waarderingsscore
54
Punten
28
We hebben er hard aan gewerkt, maar hier is ie eindelijk, de nieuwe Dronepilots App.
Gratis, en voor iOS en Android.

Voordeel van deze app is dat je het forum steeds bij de hand hebt, en - vooral - dat je automatisch pushnotificaties krijgt bij nieuwe berichten in threads die je volgt of waar je hebt in gepost. Je kan dit precies instellen zodat je veel of weinig notificaties krijgt (of helemaal uitzetten).

Er is zowel een iOS app als een Android app.

Downloaden maar, en graag ook goede feedback achterlaten op de stores, zodat onze app populairder wordt bij zoekopdrachten!

screen696x696.jpeg

v9StFDYfEnbtFHCns60dhbcg2pkH1QcF_rhlCxMONjOYPeRvnmeVao5OzaheJL6Gevc=h900-rw
 
Puik werk!

Als ik dan toch een klein beetje feedback moet geven zou ik aanraden om de button van de applicatie te voorzien van een achtergrond; wit dan wel grijs met een beetje transparantie o.i.d.

Zeker tegen een donker gekleurde achtergrond valt de button nogal snel weg en is deze wat 'lastiger' terug te vinden. Verder ziet de app er vooralsnog gelikt uit, ik ben benieuwd of mede hierdoor het aantal forum gebruikers verder zal stijgen!
 
Laatst bewerkt:
Als ik dan toch een klein beetje feedback moet geven zou ik aanraden om de button van de applicatie te voorzien van een achtergrond; wit dan wel grijs met een beetje transparantie o.i.d!

Kan je even een screenshot maken, want er moet een witte achtergrond zijn. In iOS is die er zeker.
 
Kan je even een screenshot maken, want er moet een witte achtergrond zijn. In iOS is die er zeker.
6b4c790fa6ee889ce9df316efc2bd98e.jpg


Toegegeven, hij is ietwat ongelukkig gepositioneerd in mijn geval maar de achtergrond is in ieder geval niet zichtbaar op mijn Galaxy Note 3.

Verzonden met mijn SM-N9005 en de Dronepilots.nl app
 
Hij is geupdated. Probeer je even?
 
c898d7200654f021042397fdc603e556.jpg


Ik blijf maar zo'n rood bolletje zien met minstens 1 er in, alsof ik nog niet gelezen berichten heb. Dat is niet zo (alle berichten zijn gelezen, alle notificaties en pb's ook).
Enig idee waardoor dat nog meer veroorzaakt kan worden?

Ik heb dat op zowel de iPhone als de iPad mini.

(Of zal ik daarvoor een nieuwe thread openen?)
 
Opmerkelijk, ik heb juist nog nooit een dergelijk 'bolletje' gezien, ook als ik nog ongelezen berichten heb (Android).
 
Is dan misschien een IOS dingetje.
Het zijn aandachtstrekkertjes die aangeven dat je nog mail hebt, bijvoorbeeld.

Opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakte geen verschil.

Iemand anders hetzelfde verschijnsel?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Klopt, er is een probleem met de app voor iOS. Kan nog even duren. Ik heb tijdelijk de app badge uitgeschakeld...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bert73
Ik krijg met regelmaat, vanochtend weer, rond 05:30 in de ochtend melding met geluid dat er een nieuw bericht is. Het lijkt willekeurig te zijn want ik krijg het niet iedere dag en het zijn berichten die ik niet volg of aan deel heb genomen. Ik heb alles uit staan binnen de app maar toch krijg ik de meldingen binnen. Iemand een idee?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
De app was erg goed maar werkt helaas niet meer. Er is een foutmelding over de license....
Wordt dit opgelost?