Nieuw hier, binnenkort eerste drone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ricie

New Member
Lid geworden
23 aug 2022
Berichten
18
Waarderingsscore
11
Punten
3
Leeftijd
29
Locatie
Nederland
Hallo allemaal!

ik ben Ricie (nickname) en ben 27 jaar. Ik wil al jaren lang beginnen met drone vliegen, maar lang getwijfeld, voornamelijk in het begin omdat er nog niet bekend was waar de regelgeving heen ging jaren geleden. Maar inmiddels is er veel duidelijk en blijft het nog steeds aantrekkelijk en weten we aardig waar we aan toe zijn.

Binnenkort verwacht ik mijn eerste drone dan eindelijk te gaan kopen, zeer wss gaat dit de mavic mini 2 worden. Ben al lang aan het inlezen en verdiepen in verschillende drone gerelateerde apps, godrone en verschillende weer apps.

Een hoop zal snel duidelijk zijn, bij vragen hoop ik hier lekker los te kunnen gaan. En verder ga ik hier eens ff lekker rondneuzen en kijken, heb al wat topics gelezen en al veel handige en nuttige info en tips voorbij zien komen.

Hopen op veel mooie ervaringen
 
Binnenkort verwacht ik mijn eerste drone dan eindelijk te gaan kopen, zeer wss gaat dit de mavic mini 2 worden.
Hoi Ricie.

Alle dronepiloten/vaders kennen het gevoel van 'in blijde verwachting zijn'. Geniet van de mooie momenten die je gaat beleven, ondanks alle tegenslagen waar je tegen aan gaat lopen.
Stuur je ons wel een kaartje als de kleine er is? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Ricie
Welkom op het forum Ricie!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ricie
Haha, hmmm ik zal even kijken naar een kaartje

Bedankt jongens!