Nieuw hier, met de Reely GeNii mini GPS (ftp)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Of een tweedehands Spark via Marktplaats kopen, heel wat beter toch dan de Reely
Nee, ik heb liever een nieuwe met garantie (of geld terug als er iets niet in orde is)...je weet maar nooit met een 2e hands drone wat ermee uitgespookt is, overigens heb ik met de 1e Reely een filmpje en foto gemaakt in de tuin en ik ben zeer tevreden over de kwaliteit.
 

Bijlagen

  • 210916180028_00 (2048 x 1536) (1024 x 768).jpg
    210916180028_00 (2048 x 1536) (1024 x 768).jpg
    335,6 KB · Weergaven: 13
Hoi Bram zie net in de beschrijving van Conrad ten onrechte uas certificaat nodig ja
Aanmelden bij Rdw is niet voor de Drone maar jij als piloot, dus maakt niet uit welke Drone, tenzij je nog wilt nadenken wel of niet drone vliegen
Groetjes Leon
 
HOERA !!

Vandaag kwam de 2e Reely Drone binnen (uiteraard eerst beide accu's opgeladen, ook de controller heeft namelijk een accu en niet 4 batterijen die weleens slecht contact kunnen maken)...weer conform de beschrijving BINNEN de juiste stappen genomen om contact te maken en hij deed het meteen, ging in de kamer keurig op 1,20 m hoogte vliegen, ik vergat in mijn enthousiasme de cameraknop in te drukken voor een kort filmpje, maar deze drone mag dus blijven, ik twijfel er niet aan dat hij het buiten ook zal doen.:)

Dus er was weldegelijk met die 1e drone iets mis, blij dat ik hem retour gestuurd heb, het lag dus niet aan mijn mobiele telefoon en ook niet aan de app, die ik voor de zekerheid nog een keer erop had gezet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Klaaz en SnitserNL