Nieuw hier

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Charles Webster

New Member
Lid geworden
29 feb 2020
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
63
Locatie
Hoorn
Hallo allemaal,

Ook ik ben nieuw hier op het forum. Niet nieuw met het vliegen met luchtvaartuigen. Ooit begonnen met een kleine speelgoed helikopter. Alleen binnenshuis of in de thuis. Vervolgens een wat grotere heli met fixed pitch waardoor je wel gevoel krijgt voor het sturen. Vervolgens was mijn eerste drone een speelgoed dingetje die ik al redelijk snel buiten kwijtraakte. Vervolgens een iets grotere drone bij de action die zijn eigen gewicht niet kon dragen bij een snelle daling en dus ook verdween.

Mijn eerste serieuze drone was de WLtoys XK Detect 380. Een prima ding om mee te vliegen maar ik had al heel snel gimbal problemen en daardoor een deel van de printplaat doorgebrand. Om mijn gimbal in elk geval een beetje te laten werken had ik een extra accu aan de drone geplakt. Hoewel ik hem nog heb ligt hij nu ongebruikt op zolder en vlieg ik nu met de DJI Phantom 3 advanced en voor mijn reizen heb ik daarbij de mini aangeschaft. Beiden prima machines voor het doel waarvoor ik het gebruik. Hier hoop ik gewoon mooie verhalen te lezen, tips en trucs te zien die ik wellicht niet ken en ander zelf leuke dingen meegeven.

Groet,

Charles
 
Welkom Charles, na wat aanloop problemen, toch de juiste drones gevonden, veel succes ermee en welkom op dit forum.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app