Nieuw hier

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

rudi m

New Member
Lid geworden
5 nov 2022
Berichten
24
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
67
Locatie
Olen belgië
Hallo, even voorstellen, ik ben Rudi 66jaar 'jong' en woon in Olen België.
Heb een aantal jaar met rc heli's gevlogen maar dat was nog voor het digitale tijdperk, nu toch weer kriebels gekregen en een mini2 gekocht...
Loop hier al direct tegen problemen aan, heb de dji fly app gedownload op een galaxy tab S2 die android 6 ondersteund maar als ik 'm aan de controler koppel maken ze geen verbinding!...
Is er misschien iemand uit de buurt die mij verder kan helpen?

Alvast bedankt Rudi
 
Hoi en welkom!
De Tab S2 staat niet op de compatibiliteitslijst van DJI, Dan blijft het feit of hij al dan niet werkt een gok...helaas.
Heb je een device die wel op de lijst staat dan is er in ieder geval de garantie dat DJI die [blijft] ondersteunen.

comp.png
 
  • Leuk
Waarderingen: rudi m
Welkom Rudi!

Misschien helpt deze video?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rudi m
Hoi en welkom!
De Tab S2 staat niet op de compatibiliteitslijst van DJI, Dan blijft het feit of hij al dan niet werkt een gok...helaas.
Heb je een device die wel op de lijst staat dan is er in ieder geval de garantie dat DJI die [blijft] ondersteunen.

Bekijk bijlage 4090
Bedankt voor je reactie, om die mini2 te vliegen moet ik dus eigenlijk een telefoon van 500+€ erbij kopen!!Een samsung A52 draait op android 11 is een pak goedkoper maar word waarschijnlijk niet door DJI ondersteund. Begin me al te bedenken, gaat een dure hobby worden!
 
Een Xiaomi Note10 koop je voor €170,- en staat in de compatibiliteits lijst.
Je kan ook een goedkopere drone nemen. Hubsan mini of Fimi mini. Stuk goedkoper en hebben vaak dezelfde of zelfs meer mogelijkheden. De mini2 is redelijk ''overpriced'' maar daar staat wel goede service tegenover.
 
  • Leuk
Waarderingen: rudi m
Een Xiaomi Note10 koop je voor €170,- en staat in de compatibiliteits lijst.
Je kan ook een goedkopere drone nemen. Hubsan mini of Fimi mini. Stuk goedkoper en hebben vaak dezelfde of zelfs meer mogelijkheden. De mini2 is redelijk ''overpriced'' maar daar staat wel goede service tegenover.
rcee, bedankt voor je input én je opzoekwerk. Ik heb de mini2 al thuis maar nog niet kunnen vliegen dus Heb net een samsung S20 FE 128Gb gezien voor een prikje, deze kan dus??
Sorry voor de vele vragen maar wil het wel juist hebben voor ik een nieuwe telefoon koop die niet compatibel is
 
rcee, bedankt voor je input én je opzoekwerk. Ik heb de mini2 al thuis maar nog niet kunnen vliegen dus Heb net een samsung S20 FE 128Gb gezien voor een prikje, deze kan dus??
Sorry voor de vele vragen maar wil het wel juist hebben voor ik een nieuwe telefoon koop die niet compatibel is
Ik heb wel eens gelezen dat de Samsung S20 FE niet goed werkt met de Mini 2. Hij staat ook niet op de compatibiliteitslijst van DJI.
 
  • Leuk
Waarderingen: rudi m
Ik heb wel eens gelezen dat de Samsung S20 FE niet goed werkt met de Mini 2. Hij staat ook niet op de compatibiliteitslijst van DJI.
Euhh, jawel staat wel op de lijst is een 'Fan Edition' van de S20??Toch? Zelfde specs?