nieuw in de dronewereld

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dirk De Proost

New Member
Lid geworden
24 mrt 2020
Berichten
20
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
saint felicien frankrijk
hallo, ben nieuw in deze wereld en heb een Bebop tweedehands gekocht met een skycontroller, nu de vraag, vliegen met de drone en mijn tablet lukt al aardig, vliegen met de drone en de skycontroller via mijn tablet ook wel maar ik krijg de camera niet op mijn scherm, blijkt niet gekoppeld te zijn, in het scherm knippert een rood/ wit symbool van wifi, denk dat dit aangeeft dat er een probleem is met de verbinding maar ik vind nergens hoe ik dit kan oplossen, weet hier iemand mij raad te geven, alvast bedankt.
 
Welkom, kan je aangeven bij welke stap het misgaat ?




Annotation 2020-03-24 182925.png
 
De controller koppelt dus wel met de drone maar niet met de tablet? , probeer eens duidelijk te zijn of maak anders even een filmpje wat er gebeurt. das vaak een stuk duidelijker

Is het een bebop of een bebop2 ??

En nogmaals, het moet dan ergens in de bovengaande stappen verkeerd gaan, geef aan welke.

Volgens de video moet je de tablet koppelen aan de skycontroller en niet aan de drone, je koppelt de tablet aleen naar de drone als je zonder skycontroller vliegt, dus aleen via de tablet

 
Laatst bewerkt:
De controller koppelt dus wel met de drone maar niet met de tablet? , probeer eens duidelijk te zijn of maak anders even een filmpje wat er gebeurt. das vaak een stuk duidelijker

Is het een bebop of een bebop2 ??

En nogmaals, het moet dan ergens in de bovengaande stappen verkeerd gaan, geef aan welke.

Volgens de video moet je de tablet koppelen aan de skycontroller en niet aan de drone, je koppelt de tablet aleen naar de drone als je zonder skycontroller vliegt, dus aleen via de tablet

De controller koppelt dus wel met de drone maar niet met de tablet? , probeer eens duidelijk te zijn of maak anders even een filmpje wat er gebeurt. das vaak een stuk duidelijker

Is het een bebop of een bebop2 ??

En nogmaals, het moet dan ergens in de bovengaande stappen verkeerd gaan, geef aan welke.

Volgens de video moet je de tablet koppelen aan de skycontroller en niet aan de drone, je koppelt de tablet aleen naar de drone als je zonder skycontroller vliegt, dus aleen via de tablet

 
Hallo klopt, de tablet koppelen met de drone gaat, alleen met de skycontroller lukt de koppeling ook, ik kan vliegen maar ik heb geen camerazicht op mijn tablet, gisteren alleen sneeuw en een knipperend wifi symbool, daarjuist nog eens geprobeerd en nu zwart scherm met geen wifi symbool, probeer nog de filmpjes door te sturen maar dat is blijkbaar voor mij nog niet zo simpel, het is een bebop.
 
Laatst bewerkt:
Uploaden naar youtube en link hier plaatsen
 
Koppel je de Tablet aan de drone of aan de skycontroller ?
 
Welke app heb je geinstalleerd ?
 
zou het kunnen dat ik de skycontroller moet updaten, en zoja, is er iemand die een verstaanbare uitleg heeft hoe ik dit moet doen want op internet is het echt wel chinees voor mij.
 
Heb je wel wifi UIT staan op je tablet?
En de controller met usb aan de tablet?

Stappen:
Controller met usb aan tablet
Controller aan zetten.
Normaal start dan de app ffp automatisch op
Dan drone aanzetten.
Na enige ogenblikken hoor je dan beeld te krijgen.
(Beschermkapje v d lens verwijderd?)
Daarna kalibreren en gps controleren.
Vliegen maar
 
hallo,
ja hoor, wifi staat uit, controller aan, alle lampjes op controller branden wit, op drone groen, via knop op controller kan ik vliegen maar heb geen beeld, probeer een foto van mijn ipadscherm bij te voegen.