Nieuw op het forum

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Olav

New Member
Lid geworden
19 jun 2022
Berichten
8
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
52
Locatie
Haarlem
Goedemorgen,
IK wilde mij even voorstellen. Ik heb zojuist mijn DJI mini 3 pro ontvangen en wil graag meer leren over wat en waar wat mag. Tevens vind ik het leuk om naar de creaties van de andere forumleden te kijken. Ik woon zelf in Haarlem en heb een makelaarskantoor daar. Alleen mag je in Haarlem nergens vliegen haha
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
Hoi!
 
  • Leuk
Waarderingen: Olav
Er zijn cursussen die je kan volgen. Ik heb het bij NLR gedaan. daar zaten ook makelaars bij. Theorie en praktijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Olav
In principe niet nodig met een drone onder de 250 gram of vond je het toch heel nuttig?
 
Vandaag eerste vlucht bij Heemskerk gedaan. Wat een fijn ding. Iemand ervaring met ontheffing aanvragen in gebieden waar je normaal niet mag vliegen?
 
Ja, is in de open categorie niet mogelijk.
Dan kom je in de Specific uit en zal je een vergunning moeten aanvragen.
Als je de zoekfunctie op het forum gebruikt vind je er we meer info over.


Mavic2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Olav
Ja, is in de open categorie niet mogelijk.
Dan kom je in de Specific uit en zal je een vergunning moeten aanvragen.
Als je de zoekfunctie op het forum gebruikt vind je er we meer info over.


Mavic2 Zoom Fly More Combo - Fly Steady, Fly Safe
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ik ga even zoeken. Dankjewel
 
In principe niet nodig met een drone onder de 250 gram of vond je het toch heel nuttig?

Zeker nuttig. Praktijk met een drone die geen gps en andere auto correctie middelen heeft. Dan is vliegen met een DJI kinderspel. Je leert wat wel en niet mag en wat je moet doen als het mis gaat. Welke partijen je koet bellen etc. Ik zie in dit forum vragen voorbij komen en denk: dat gaat de regels straks nog strenger maken omdat kennis en vaardigheden ontbreken.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app