Nieuwe versie DJI Fly app (v1.1.5, 24 juni 2020)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.327
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI heeft een update beschikbaar gesteld van de DJI Fly app, welke je gebruikt om de Mavic Mini en de Mavic Air 2 te besturen.

DJI releases a new update for DJI Fly app

What’s new in this update for the DJI Fly app?

  • Updates icons for the remote controller signal and GPS signal
  • Adds Target Scanning toggle in Control settings. When enabled, aircraft will automatically scan and display targets in the Camera View (only compatible with the Mavic Air 2).
  • Free Hyperlapse mode now supports the Spotlight function. After users drag a box to select a target, the target automatically stays centered in the shots (only compatible with the Mavic Air 2).
  • Fixes the squashing issues and improves app stability.
This is version 1.1.5 of the DJI Fly app and it has a 268.6-megabyte file size.
 
Ik lees dat relatief veel mensen een DJI Mini 2 kopen en dan later achter komen dat ze de Fly app niet geinstalleerd krijgen..

 
Ik lees dat relatief veel mensen een DJI Mini 2 kopen en dan later achter komen dat ze de Fly app niet geinstalleerd krijgen..

Klopt idd, ik kwam er ook achter nadat ik de Mini 2 had gekocht, dat de telefoon die ik normaal gebruik om te vliegen de app niet kon vinden in de playstore jammer jammer maar had wel het geluk dat ik 3mnd hiervoor een nwe Samsung had gekocht en daar lukte het wel mee.
 
Klopt idd, ik kwam er ook achter nadat ik de Mini 2 had gekocht, dat de telefoon die ik normaal gebruik om te vliegen de app niet kon vinden in de playstore jammer jammer maar had wel het geluk dat ik 3mnd hiervoor een nwe Samsung had gekocht en daar lukte het wel mee.
De wat oudere Samsungs lukt het inderdaad niet...
De DJI fly app schijnt alleen te werken op een 64bit toestel, dat hebben de oudere (32bit) toestellen niet..
 
Laatst bewerkt:
De wat oudere Samsungs lukt het inderdaad niet...
De DJI fly app schijnt alleen te werken op een 64bit toestel, dat hebben de oudere (32bit) toestellen niet..
De telefoon die ik voor het vliegen gebruikte was een Motorola G4 en ook nog de Moto G5 plus geprobeerd, werkte ook niet dus nu hangt mn nwe Samsung A71 eraan en dat werkt dus wel,maar wil eigenlijk een telefoon gebruiken waar alleen een kale android en de dji app geinstalleerd is om zoveel mogelijk storingen te voorkomen
 
De telefoon die ik voor het vliegen gebruikte was een Motorola G4 en ook nog de Moto G5 plus geprobeerd, werkte ook niet dus nu hangt mn nwe Samsung A71 eraan en dat werkt dus wel,maar wil eigenlijk een telefoon gebruiken waar alleen een kale android en de dji app geinstalleerd is om zoveel mogelijk storingen te voorkomen
Een 64 bit toestel met kale android? bestaat dat wel? Je kunt ook op vliegtuigstand zetten...
 
Een 64 bit toestel met kale android? bestaat dat wel? Je kunt ook op vliegtuigstand zetten...
Ik heb em met vliegen altijd op vliegtuigstand staan maar wat ik ermee bedoel is dat als je een telefoon gebruikt die tsjokvol staat met games en apps je meer kans op conflicten hebt met je DJI app dan als je een telefoon gebruikt waar een kale versie van android (zoals Motorola die installeerd) en alleen de DJI app. Maar bovengenoemde Moto's zijn dus allebei 32 bit vandaar mijn overstap naar Samsung
 
Je kunt ook op vliegtuigstand zetten...

Bij vliegtuigstand gaat de telefoon/tablet zich gedragen als vliegtuig. Dit is alleen bedoeld als bescherming tegen schades bij vallen van het toestel van grote hoogtes. ;)