Nooit eerder met een drone gevlogen, tot nu...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

forrestgump

New Member
Lid geworden
1 feb 2017
Berichten
6
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
33
Locatie
Waregem
Tot kort had ik nooit met een drone gevlogen. Maar heb mij laten gaan aan de nieuwe Mavic van DJI. Na een uurtje spelen in de tuin deze eerste shots genomen in nabijgelegen park.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marcel en Sjakie
Misschien je eerste uurtje met een drone, maar waarschijnlijk niet je eerste uurtje dat je video-opnames hebt gemaakt.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaltena en forrestgump
Bedankt allemaal voor de leuke feedback. Heb voordien inderdaad wel al eens wat gemaakt, kan je allemaal terug vinden op mijn youtube kanaal: https://www.youtube.com/user/
Misschien je eerste uurtje met een drone, maar waarschijnlijk niet je eerste uurtje dat je video-opnames hebt gemaakt.

Krijg vaak de opmerking dat ik waarschijnlijk al lang video bewerking doe maar eerlijk is dit niet zo. Zie mijn youtube kanaal. Daar kan je zien dat ik pas het afgelopen half jaar echt wat meer begonnen ben met video bewerking.
 
Dikke complimenten dan!! Ziet er zeer professioneel uit. Vooral mee doorgaan en ons mee laten genieten.
Zeer inspirerende beelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: forrestgump
Eens met jaltena. De beelden geven de indruk dat je al zeer ervaren bent. Niet zo zeer je edit-werk, maar je camerastandpunten en beeldcomposities ogen professioneel.
 
  • Leuk
Waarderingen: forrestgump
Eens met jaltena. De beelden geven de indruk dat je al zeer ervaren bent. Niet zo zeer je edit-werk, maar je camerastandpunten en beeldcomposities ogen professioneel.

Bedankt voor de constructieve feedback! Ik hoop om hier in de toekomst wat meer te kunnen doen.