Nouja! wel record time weergeven, niet wegschrijven..

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
34
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
53
Locatie
Den Haag
Nou had ik afgelopen vrijdag een mooie film dag.. In een gebouw, sprinkler uit laten zetten..geen GPS in het gebouw dus oppassen. gebouw was 18 meter hoog.. minimale virtuele plafond was 20 minimale ..ook weer geleerd.
Maarre.. Ik denk ik upload het even maar de pc na een druk weekend met de kids.. niente!
Gewoon geen files van 2020. (het was weer even geleden).
Ik heb de waarschuwing dat er geen ruimte meer in de telefoon cache was weg geklikt omdat het mijn aanname is dat dit slechts over mijn telefoon geheugen gaat.

Maar er stonden nog wat oude files op.. verkeerde kaartje gepakt, mijn fout.

Maar hoe kan ik nou netjes de opname tijd zien en dus in de gaten houden terwijl er niks wordt weggeschreven??? Dat is toch net zo stom als dat ik heb gedaan? Ik verwacht dan op zijn minst een semi intelligente melding dat het niet kan..mogelijk nog met een melding waarom.
Maar dus niks van dit alles..

Ik zie net dat ik de micro sd ook niet op de pc mag beschrijven.. corrupt dus.. maar dan zou je toch verwachten dat de DJI software zou aangeven dat er dan geen 'SD' in zit toch?

Heeft iemand hier meer tekst en uitleg over???

Dank!

vrgrt,
Vincent
P4pro + Samsung S10
 
Laatst bewerkt:
Misschien akku eruitgetrokken toen de drone nog aanstond ?
 
Even sd kaart weer in de drone doen, kort filmpje maken, dan wordt de voorgaande opname gesloten, als dit niet goed was gebeurd. Checken of er nu wel een leesbaar filmpje op staat.