Ons dorp in de sneeuw (Noorwegen)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

MTito

Well-Known Member
Lid geworden
17 okt 2016
Berichten
458
Waarderingsscore
405
Punten
63
Leeftijd
60
Locatie
Noorwegen
Website
www.titodesign.no
Tsja, 5 febr. 2019, bij gebrek aan mogelijkheden om ergens anders te filmen, heb ik de drone maar vanaf ons huis laten vliegen en een beetje de besneeuwde omgeving om ons heen gefilmd.
temp. -4°, geen wind, veel zon en een mooie blauwe lucht vandaag.

Link naar website met lokatie via Googlemaps: TitoDesign Vang i Valdres

Vimeofilm:
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie en HBX
Hey MTito, dat is alweer een tijdje geleden. Ik moest een paar weken geleden nog aan je denken toen ik deze zat te kijken.
The Wave (2015) - IMDb
 
Hey MTito, dat is alweer een tijdje geleden. Ik moest een paar weken geleden nog aan je denken toen ik deze zat te kijken.
The Wave (2015) - IMDb
Goed is ie he, ik heb de nieuwe versie, vernietigende aardbeving in Oslo, maar deze is natuurlijk meer op realiteit gebaseerd, dat gaat echt gebeuren maar wanneer....niemand weet het.
 
De film ging wel een beetje op de Hollywood-tour, maar vooral de luchtopnames van het fjord waren prachtig.
Wat voor nieuwe versie bedoel je? Een nieuwe film?
 
De film ging wel een beetje op de Hollywood-tour, maar vooral de luchtopnames van het fjord waren prachtig.
Wat voor nieuwe versie bedoel je? Een nieuwe film?
Dezelfde spelers, dus man en z'n vrouw uit het hotel spelen samen in de nieuwe actie film die gaat over een aardbeving in Oslo. Is geen nieuwe versie op the Wave maar ik noemde het zo omdat dezelfde spelers er weer in zitten.
Wat bedoel je met "Hollywood tour"?
 
Met 'Hollywood tour' bedoel ik dat de Amerikaanse Hollywood rampenfilms allemaal dezelfde opbouw van drama en spanning hebben. Er dreigt b.v. iets ontzettend mis te gaan wat dan uiteindelijk, soms tegen het ongeloofwaardige aan, op het nippertje toch weer goed komt.

Hoe heet die nieuwe film? Die wil ik dan ook wel zien.
 
Met 'Hollywood tour' bedoel ik dat de Amerikaanse Hollywood rampenfilms allemaal dezelfde opbouw van drama en spanning hebben. Er dreigt b.v. iets ontzettend mis te gaan wat dan uiteindelijk, soms tegen het ongeloofwaardige aan, op het nippertje toch weer goed komt.

Hoe heet die nieuwe film? Die wil ik dan ook wel zien.
"The Oslo Quake", ik heb hem digitaal van een vriend gekregen maar ik weet niet waar hij te vinden is en ook niet of hij al uitgezonden wordt.
 
Dank voor de tip.
 
Prachtig zeg, was dit jaar ook in Noorwegen had toen alleen nog geen drone. Maar wel super gave beelden kunnen maken van Wildlife. Ik ben van nature een natuurfotograaf. Maar dit is ook erg gaaf hoor.