Phantom 4 Onstabiele video verbinding met Remote

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Herbieferbie

New Member
Lid geworden
7 jul 2018
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
58
Locatie
oid hastel
Hoi Allemaal , mezelf net aangemeld.
Heb tot nu toe een phantom 3 advanced gehad, en sinds kort in bezit van een phantom 4. met name voor de wat langere afstand die mogelijk zou zijn.
Nou feestje maar niet heus, vliegen in line of sight prima, heb redelijk leren vliegen de laatste 2 jaar dus dat gaat wel goed, maar toen ik hem kocht ( overnam ) heb ik meteen alles voorzien van de laatste firmware zijnde 1.9.3 voor de remote en V02.00.0700 voor de phantom.
Op nog geen 10 meter afstand groene balken in mijn scherm, ff weg en weer terug, soms beeld helemaal zwart. De opname is ook schokkerig , ff stop en dan weer lopen keer op keer, resolutie van de opname omlaag gedaan en nog, maar goed is een apart verhaal, weliswaar ook niet leuk .
Drone teruggebracht naar oude firmware , helpt ook niet, fabriekswaarden helpt ook niet, openveld met geen huis in de buurt om storingen uit te sluiten helpt ook niks, normaal vloog ik vanuit mijn achtertuin over de wei maar om interferentie uit te sluiten denk open veld
Custom setting wilde ik gebruiken voor een vast kanaal en je kunt dan volgens mij ook instellen dat je de data overdracht wat knijpt , maar das alleen een optie als je in de usa woont heb ik begrepen
Ow ja heb mijn ipad zelfs naar fabriekswaarden gezet en de dji ap opnieuw geïnstalleerd om ook dat uit te sluiten

Ehh kortom ik zie het niet meer zitten, weet geen oplossing meer, heb wel gelezen dat er meer mensen zijn die er last van hebben maar nog geen oplossingen gevonden, ik had gehoopt minimaal 2 km weg te kunnen, nu haal ik de 50 meter net aan.

Hopelijk komt er een nieuwe verlossende firmware, maar ja wanneer heb nu vrij lekker vakantie en prachtig weer

Wie weet raad :-(((
 
Ik ben bang dat je ipad het niet aankan misschien je telefoon proberen

Verzonden met mijn HUAWEI CUN-L21 en de Dronepilots.nl app
 
Heb je al de kabelverbinding tussen de iPad en zender vernieuwd of andere gebruikt ??
De Ipads van tegenwoordig kunnen veel aan !!
probeer eens een andere kabel, "nee heb je , JA kun je krijgen". Was bij mij het geval.
succes Buckmavic.
 
ja dat dacht ik ook aan die ipad zal het niet liggen, andere kabel zo zie je maar vragen loont, ik ga het later vandaag proberen, heb er meerdere thanx en ik laat het weten uiteraard :)