Ook ik stel me even voor

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

peSHIr

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
23 jul 2018
Berichten
1.625
Waarderingsscore
601
Punten
113
Leeftijd
50
Locatie
Vleuten
Website
about.me
Jaren geleden ben ik bezig geweest met lessen om met modelhelicopters te vliegen. Bijna op het punt dat ik op zou kunnen gaan voor mijn modelhelicopterbrevet is de hobby toen een beetje (figuurlijk!) uit de lucht gevallen. Zijspoortje: als iemand interesse heeft in een weinig gevlogen T-rex 450 dan hoor ik het graag..

Ik heb ontwikkelingen op dronegebied daarna uiteraard in de gaten gehouden, met een iets verhoogde interesse toen ik hoorde van Freeze Pictures dat hij een Mavic had aangeschafd.

Afgelopen februari zag ik een mooie aanbieding op iBood voor een DJI Spark en kon ik het niet langer laten gaan, dus sinds feb/maart die jaar vlieg ik met een gele Spark, voornamelijk in/rond mijn woonplaats Vleuten. Een aantal van mijn filmpjes is te vinden op Jarno Peschier (YouTube).

Verder ben ik softwareontwikkelaar van beroep. Op dit moment werk ik als enige ontwikkelaar aan de software rond de laserscanauto van Advin/Iv-Infra zoals die te zien is in dit filmpje:

)

Dit ingenieursbureau heeft ook een geregistreerde Phantom en ROC-Light licentie, maar ik ben niet de piloot daarvan (heb zelf ook geen opleiding hiervoor gehad); da's in zekere zin puur toeval. Maar wie weet?

Als iemand nog iets anders wil weten, dan hoeft hij/zij het maar te vragen. ;-)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: R. Dalacuna