Ook ik wilde mij even aan jullie voorstellen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hallo cobus, welkom
Veel plezier met je nieuwe drone ,zelf ben ik ook nieuw met deze hobby.

beste wensen voor 2020 en veel vlieg plezier komende jaren
 
Hallo allemaal, ik heet Cobus, Jacob.
Ik kreeg afgelopen december een Mavic Mini van mijn vrouw, en ik ben er nu nog tamelijk van onder de indruk, werkelijk o_O. Wij fotograferen hobbymatig graag (en altijd te weinig) maar ben er zeker van dat dit een heel andere kijk gaat geven op toekomstigge vakantie's. Met de mini in bezit en bewust van zijn zeer redelijke prestaties denk ik met een traantje terug aan ons bezoek aan de Grossglockner van afgelopen augustus, "morgens om 5 uur snel naar het hoogste punt knorren en de zon's opkomst vastleggen", volgende keer hetzelfde ritueel alleen dan gaat gelijk de Mini de lucht in. Je kan er zelfs polarisatie filters e.d. voor aanschaffen? Ik bemerk dat ik in mijn enthousiasme serieus afdwaal maar ben desalniettemin erg blij dit forum met jullie gevonden te hebben. Er is zoveel te lezen, ook las ik al van anderen die net een Mavic mini in bezit hebben, dit zijn hele blije mensen :)
Als het nog past wilden wij iedereen een fantastisch 2020 wensen vol geluk, gezondheid en plezier, tot tikkens, horens of ziens.
Cobus

Wat ontzettend waar hoe jij het ontbreken van je Mavic Mini afgelopen augustus weer geeft.
Hoe je dit zo schrijft moet ik direct terugdenken aan een identieke situatie van mij een jaar eerder. Zo waar!!!
Maar goed, ik ben heel blij met de mogelijkheden die nog komen gaan en ga eerst vooral vlieguren maken om te oefenen.
En desalnietteplus jij ook een fantastisch 2020 toegewenst!

grossglockner.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het is ook wat als je hem zo voor je in de huiskamer ziet hooveren, erg vernuftig.

Wees maar voorzichtig binnenshuis. :D

skft-0d3c7f4fc06ac75e50bb02b79fbb0faf.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Carlo bravo
Gelukkig had je de prop guard's geïnstalleerd