Opdracht in Zweden

Discussie in 'Regelgeving, ROC(-light) en verzekeringen' gestart door Marcel Miog, 13 dec 2017.

  1. Marcel Miog

    Marcel Miog Member

    Lid geworden:
    11 nov 2016
    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgende week maandag t/m woensdag kan ik voor een opdracht naar Zweden. De weerberichten zijn sneeuwbuien, bewolkt en regenbuien, temperaturen -1 tot -4 en een luchtvochtigheid boven de 90%. Wat zouden jullie doen? Ik vlieg met de Inspire 1.
     
  2. Delphi

    Delphi Active Member

    Lid geworden:
    28 jul 2017
    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    62
    Lijkt me duidelijk. . . .
    Je verantwoording nemen lijkt me.
     
    vayreda vindt dit leuk.
  3. wdejager

    wdejager Administrator
    Medewerker

    Lid geworden:
    4 jul 2016
    Berichten:
    2.474
    Leuk Bevonden:
    840
    Sowieso raad ik je aan om dit artikel door te nemen over vliegen met koud weer. De Inspire 1 is natuurlijk best wel een ding om mee te nemen. Als het geen probleem is om zoveel bagage mee te zeulen, waarom niet? Houd er wel rekening mee dat je bijna geen daglicht hebt nu daar. En dan met dat slechte weer.. Ik denk niet dat je er heel veel aan gaat hebben.
     
    jessevanriessen10 en Delphi vinden dit leuk.
  4. Marcel Miog

    Marcel Miog Member

    Lid geworden:
    11 nov 2016
    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb jouw artikel natuurlijk al uitvoerig bestudeerd Wiebe. En dat van het daglicht is een goede, had ik nog niet bij stilgestaan. Ik ga alle minnen en plussen nog eens tegen elkaar wegzetten. Bedankt!
     
  5. JanWouter

    JanWouter New Member

    Lid geworden:
    28 nov 2017
    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel 6 uren daglicht in Stockholm. Wordt in elk geval geen lange dagen maken.

    Verzonden met mijn HT20Pro en de Dronepilots.nl app
     
  6. BobvdM

    BobvdM Active Member

    Lid geworden:
    9 sep 2016
    Berichten:
    435
    Leuk Bevonden:
    88
    Mijn tips had ik al genoemd in je FB oproep. Wel was ik nog benieuwd hoeveel moeite het heeft gekost om een OC te verkrijgen, of valt de operatie in klasse in 1A/1B?
     

Deel Deze Pagina