Oplossing DJI GO 4 app verbinding

Discussie in 'Andere DJI producten / DJI algemeen' gestart door Goldwingflyer, 26 aug 2018.

1. Goldwingflyer

Goldwingflyer New Member

Lid geworden:
    26 aug 2018
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft sinds juli een Mavic Air, nog steeds in ontdek fase, maar al enkele korte vluchtjes gemaakt. In begin kreeg ik heel slecht verbinding, maar na wat zoeken op het internet kwam ik op de volgende oplossingen.
    1) Zet uw apparaat tijdens gebruik met de drone in vliegtuigstand en heractiveer alleen Wi-Fi.
    2)Bluetooth is een zeer sterke storingsbron. Schakel het altijd uit tijdens het vliegen.
    Dit zijn de 2 tips van totaal 8 die er zijn die ik gebruik en vanaf de eerste keer dat ik dit deed heb ik direct contact met de drone.

Pejebe vindt dit leuk.
  2. Pejebe

Pejebe New Member

Lid geworden:
    13 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Hello Goldwingflyer,
    Ook ik heb een Mavic Air aangekocht ongeveer halverwege juli. Zelfde probleem als U. Goede raad opgevolgd. Van de Bleutooth toestanden wist ik al. Maar van de vliegtuigstand inschakelen, dat wist ik niet. Ik zal dat zeker uittesten.
    Anderszijds spreekt u van deze 2 tips van totaal 8. Wilt U misschien de andere 6 tips ook eens laten weten aub?
    Met vriendelijke groet!
    Pejebe, België.

3. Goldwingflyer

Goldwingflyer New Member

Lid geworden:
    26 aug 2018
    Leuk Bevonden:
    4
    Hallo, ja ik heb de andere punten ook.
    Zie de bijlage IMG_20180801_204541.jpeg

Verzonden met mijn RNE-L21 en de Dronepilots.nl app

Pejebe vindt dit leuk.
  4. Pejebe

Pejebe New Member

Lid geworden:
    13 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Interessant!! Ik had er totaal geen weet van!! Dank U, Goldwingflyer!!

5. Frits1960

Frits1960 New Member

Lid geworden:
    31 okt 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Van die bluetooth nog nooit iets gemerkt, met gewoon alles aan op de telefoon heb ik tot 3,6 km weg kunnen vliegen met mavic air in fcc mode. Toen maar terug vanwege de batterij...

Verzonden met mijn CLT-L29 en de Dronepilots.nl app

Goldwingflyer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina