Over Corona gesproken

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Heb jij al Corona gehad?

  • Ja

  • Nee

  • Ja, meer dan één keer


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.855
Waarderingsscore
2.151
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Ik ben zelf net aan de beurt geweest, ondanks alle prikken. Polletje doen?
 
Ook geprikt, maar tot nu toe nog de dans ontsprongen (voor zover bekend ...)
 
Ik ook 3 dagen als een kruising tussen een dood vogeltje en een verzopen kat op bed gelegen (kon ook echt niets anders doen). 39.4*C koorts, hoesten, spierpijn.
Na een week was alles wel weer weg, behalve die hoestprikkel. Die kwam vanuit hoog in mijn longen, dus hoesten op zich hielp niet (zorgt alleen voor keelpijn), maar de prikkel blijft. Dat heeft nu 3 weken geduurd en nu pas ben ik er zo goed als af. Ik heb alleen nog steeds veel minder “lucht”; ben buiten adem als ik boven aan een trap kom. Weinig energie overall.
Gelukkig heb ik mijn smaak wel weer terug, want toen ik eenmaal weer begon te eten proefde ik werkelijk niks. Alleen de basissmaken die je met de tong waarneemt. En textuur. Maar nul smaak, dus. Ook dat heeft een week of twee geduurd.
Overigens is inmiddels meer dan de helft van mijn collega’s op kantoor aan de beurt geweest in meer of mindere mate.


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Ik heb het vrij recent nog gehad, in mei. Twee dagen heel moe geweest en alleen maar op bed gelegen. Het was buiten warm, maar ik had het telkens koud. Na die twee dagen een beetje verkouden geweest, dus bij mij viel het allemaal wel mee.
 
Ik heb het slecht gehad. Paar dagen ook hoge koorts, keelontsteking en geen smaak. Nu nog steeds meer moe dan ik hoor te zijn.
 
Ik heb er niets van gemerkt, nou bijna niets ik had een beetje hoofdpijn en dat heb ik zelden dus toch maar even testen...
 
Heel herkenbaar de symptomen. Afgelopen januari ben ik, 1 week na de booster, 2 weken lichtelijk ziek geweest. Alleen keel- en neusklachten. Enkele nachten lichte verhoging. Verder geen smaak- en/of reukverlies.
Daarna leek het allemaal weer als vanouds. Tot ik mij ging inspannen. Schrikbarend gewoon. Drie kwart van mijn conditie/uithoudingsvermogen was weg. Traplopen was en is nog steeds funest. Nu nog ben ik twee dagen in de week bezig met revalidatie fysio.