Mavic Mini overzetten van de foto`s en video naar de SD kaart van de controller met scherm.

Drone2

Active Member
Lid geworden
24 apr 2020
Waarderingsscore
35
Punten
28
Ik heb sinds kort een mini 3 met een controller met scherm.
Als ik foto`s of film opneem staat het netjes op de SD kaart van de drone, maar als ik het goed begrepen heb kan je dat ook automatische op de SD kaart van de controller laten zetten.
Mogelijk zijn er hier pilots die weten hoe.

zo ver ik weet niet, je kan wel de “video cache” op je controller laten opslaan; dat zijn de 1080p beelden die je ziet op je controller wanneer je vliegt met je drone.

Rechtstreeks niet, alleen de video's naar het cache geheugen. dit kan je instellen in je controller.
Wil je de foto's op je controller hebben, dan is er een extra handeling nodig. Je moet ze handmatig downloaden van je drone. Ik heb het wel eens gedaan. Of dit met videobestanden ook kan durf ik niet te zeggen. Ik denk het wel maar heb het nog niet gedaan.

drone even wat langer aan laten staan?

Ik heb de op de controller ingesteld naar caches geheugen, maar als ik de drone uit zet staat het niet op mijn controller.
wat doe ik fout en hoe moet het wel??
Je moet er via een omweg komen, zelf heb ik de DJI RC niet meer. Maar hier wordt uitgelegd hoe je bij de video cache op de controller komt:

hierin wordt uitgelegd hoe je bij de cachebestanden kan komen, maar TS wil fullres videos en foto's van zijn drone naar zijn controller kopiëren.

Ik kom nog even terug op mijn vraag die ik stelde foto`s en film op de SD kaart van de controller zetten.
als je in de controller instelt video naar cache geheugen worden de foto`s op de SD kaart van de controller geplaatst.
Video`s. als de drone aanstaat de video die je wil plaatsen aanklikken, deze kan je dan afspelen of rechts onder in het scherm op het pijltje drukken en de video word op de SD kaart van de controller geplaatst.