Pakhuis vanavond: Drones in de samenleving (gratis event)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

PaulJ

Member
Lid geworden
17 jan 2021
Berichten
97
Waarderingsscore
50
Punten
18
Locatie
Gemeente Berg en Dal

Welke zorgen, bezwaren, maar ook enthousiaste geluiden leven er over de opkomst van drones in de samenleving? De tafelgasten gaan in gesprek over de uitkomsten van een enquête die in 2020 gehouden is onder inwoners van Enschede en vier andere regio’s. Bovendien komen de meting van de aanvaardbaarheid van drones aan de orde en onderzoek naar de ervaring van geluidsoverlast.

Gasten:

  • Roalt Aalmoes, onderzoeker geluidhinder & public acceptance drones bij het Koninklijk NLR
  • Steven Dorrestijn, onderzoeker ethiek bij Saxion en betrokken bij de meting van de aanvaarbaarheid van drones (“readiness scan”)
  • Wouter Asveld, beleidsadviseur drones Gemeente Enschede, projectleider Aerial Uptake
Moderator: Frank Bouwmeester.
Start 19.30 uur. Digitale inloop vanaf 19.15 uur
 
Ik heb geprobeerd om de webinar te bekijken, maar de audio was niet in orde en daardoor was de webinar niet te volgen. Ik ben na enige tijd afgehaakt. Sowieso leek het erop dat er maar een handjevol kijkers waren. Zonde van de moeite die erin is gestoken.
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulJ
Ik heb geprobeerd om de webinar te bekijken, maar de audio was niet in orde en daardoor was de webinar niet te volgen. Ik ben na enige tijd afgehaakt. Sowieso leek het erop dat er maar een handjevol kijkers waren. Zonde van de moeite die erin is gestoken.
Volgende keer ben ik weer aanwezig, ook omdat er een zeer bijzondere gast is ;) :)