Panorama opnamen Litchi beta ios DJI mini exporteren

Tweety

New Member
Lid geworden
22 mei 2020
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
60
Locatie
Nieuwkoop
Ik ben op dit moment de Litchi app (beta versie) voor de DJI mini op mijn ios te ontdekken.
Nu heeft deze app een mogelijkheid om panorama 360 opnamen te maken en dat doet hij geweldig mooi (dat is mijn mening)
Hij bied binnen de app zelfs de mogelijkheid om het geheel (de gemaakte foto's) naadloos aan elkaar te plakken zodat je via je beeldscherm van je mobile rond kan navigeren binnen deze 360 graden panorama. Geweldig !!!! De app bied ook de mogelijkheid deze beelden te delen via de bekende optie's. Echter is dit niet het mooie beeld wat de app creëert maar is het een bestand waar de foto's in de lengte aan elkaar zijn gemonteerd.
Dit is erg jammer want de gegenereerde beelden die binnen de app zichtbaar zijn zou ik graag willen delen. Eigenlijk zou ik deze bestanden willen exporteren met de mogelijkheid dat de mensen met wie ik deze deel ook vrij kunnen navigeren binnen de beelden, of dat het mogelijk zou zijn dat ik binnen de app aangeef om van de panorama opnamen een movie bestand te maken om deze dan vervolgens te delen of te downloaden. Het mooiste zou dan ook zijn als je binnen die app (die de 360 panorama exporteert) aan kan geven welke lagen hij moet exporteren (laag is camerastand) zodat hij een mooi overzicht creëert van het geheel.
Nu heb ik via schermopnamen een video kunnen maken van de ronddraaiende beelden binnen de app, maar helaas stopt het draaien als hij klaar is met het rondje terwijl het dan mooi zo zijn als hij dan een ronde zou maken van de laag eronder. Dat moet je dan helaas met de hand doen (en dat verdient bij mij niet de schoonheidsprijs).

Mijn vraag is nu aan jullie.
Bestaat er ook speciale panorama software die van deze beelden een mooie 360 panorama maakt en ook de mogelijkheid te exporteren (liefs MAC)
Of hebben jullie een andere mogelijkheid om dit gedaan te krijgen.


Ondertussen contact gehad met Lichi.
Als ik de 360 graden panorama foto deel via facebook of via Google foto's heeft men wel de mogelijkheid om vrij te navigeren binnen de 360 panorama opnamen. Ziet er perfect uit !!!!
 
Laatst bewerkt: