PH4 en DJI GO 4

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

zwaailicht

Member
Lid geworden
11 nov 2021
Berichten
39
Waarderingsscore
10
Punten
8
Leeftijd
64
Locatie
Medemlik
Goedemorgen

Ik heb de laatste dagen veel gelezen en geprobeerd. Ieder keer moeten ik weer iets proberen en dan herhalen. Maar leuk, want ik doe het graag.
Wel heb ik vraag : kan ik de instellingen tijdens het vliegen kan bekijken?
Waarschijnlijk zeg ik het verkeerd, maar ik heb geprobeerd met de Tripod te gebruiken. Maar kan ik ergens in de software van DJI kan zien wat ik heb gedaan. Maw : zijn er loggings wat ik heb gedaan?

Ik ben begonnen met de Praktijk EASA A2 Open. Ik zou dan graag willen kijken hoie ik de control en drone heb gebruikt....... met misschien voor verbetering.

Greetz, Hans
 
Je kunt in de DJI GO 4 app je logs bekijken ja.. als je hebt geswitcht van mode zie je dat daar ook ja!

Op de 3 streepjes rechtsboven, dan klikken op flightrecords. Of onder op 'me' en dan flightrecords


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Die heb al gebruikt. Ik hoopte dat er meer data is die ik kan zien of gebruiken.
Dank je voor de info.

1ea6308d5eb383af480d0932381c9626.jpg



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Ah dat klopt. Wat hoop
Alleen dar is mijn probleem …… communiceren met mij is “kaputtt”.

Als ik met de drone opties gaan “oefenen” zoals Tripod, poi, draw bijvoorbeeld dan zou ik graag snappen wat ik doen.
Deze week ik had de tripod gebruikt. Maar ik probeer de snappen van de twee manieren.

Ik hoop dat ik het goed schrijft


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Je wilt dus weten wat elke modus doet? Heb je de gebruiksaanwijzing gelezen? Daar staat dat nl gewoon in.. (wil het je ook wel vertellen, maar waarom typen wat een ander ook al geschreven heeft)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Yep app document heb ik. Alleen ….. het lezen en combineren gaat moeilijk.
Nu maak ik ik een eigen document.

Ik ga weer proberen op mijn manier. Als ik iets heb, misschien mag ik dan een berichtje hier achterlaten?

Mijn foto is een voorbeeld. Heb ik wat te doen

0ec88de8f347ad697a7b38f890997db3.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Altijd goed. Aan interesse geen gebrek. Succes er mee


Litchi en FCC Daar bereik je pas afstanden mee
 
  • Leuk
Waarderingen: zwaailicht