Phantom 2 Phantom 2 wifi fail

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wess

New Member
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
35
Locatie
Nederland
Goeiemorgen.

Ik ben nieuw, mijn naam is Wesley 29 jaar oud en woon in Flevoland.

Eergister via Mp een phantom 2 gekocht, super blij met uiteraard, echter krijg ik hem niet aan de praat.
Ik heb op de zoekfunctie gezocht, maar geen resultaat.

Wat doe ik?

1: afstandsbediening aan
2: wifi aan
3: drone aan
4: verbinding maken (melding internet misschien niet beschb.)
5: SJI VISION app opstarten
6: camera openen (melding Phantom connection broken)

Wat gaat er mis?
Ik heb de qr code gescant op de achterkant, geen resultaat.
Ik heb de reset knop op de wifi connector ingedrukt, geen resultaat.
Ik heb de knop van de camera ingedrukt gehad, geen resultaat.

Please help :)
 
Bijgevoegd de foutmelding van de camera.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180113-145021.png
    Screenshot_20180113-145021.png
    268,8 KB · Weergaven: 49
  • Screenshot_20180114-210407.png
    Screenshot_20180114-210407.png
    252,5 KB · Weergaven: 45
Als ik me niet vergis werkt de DJI Vision app alleen met de Phantom 2 Vision (+), niet met de Phantom 2. Wat voor camera zit er onder de drone? Een camera die bij het toestel hoort (van DJI dus) of iets van een GoPro?
 
Als ik me niet vergis werkt de DJI Vision app alleen met de Phantom 2 Vision (+), niet met de Phantom 2. Wat voor camera zit er onder de drone? Een camera die bij het toestel hoort (van DJI dus) of iets van een GoPro?

Ik ben een leek wat dat betreft, maar volgens mij de standaard camera. Geen go pro in ieder geval.

Deze hangt er onder:

Kennisgeving voor omleiding
 
Dan is het een Phantom 2 Vision of Phantom 2 Vision+. Stomme vraag misschien, maar heb je de range extender wel ingeschakeld? Check ook even deze video, misschien heb je er wat aan.

 
  • Leuk
Waarderingen: Wess
Excuus, ik heb de plus inderdaad. En ik heb de qr code gescant, dan pakt hij de code, echter gebeurt er verder niks.

Ik heb een screenshot genaakt vd gr code in het systeem.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180115-050759.png
    Screenshot_20180115-050759.png
    204 KB · Weergaven: 41
Als ik alles volg zoals in de video is uitgelegd, krijg ik na de binding met de camera, de volgende melding:

wifi repeater connection failed
 
Hoi Wess, welkom in het forum. Hoop dat je wast aan de info met elkaar hebt.
 
Bedankt! Ben helaas nog noet verder gekomen. Zit er aan te denken om de drone naar Almere te brengen waar ze drones repareren.
 
Bedankt! Ben helaas nog noet verder gekomen. Zit er aan te denken om de drone naar Almere te brengen waar ze drones repareren.

Weet je al meer of is die al gemaakt ? ik heb namelijk het zelfde probleem heb de wifi module opnieuw geflacht maar dat werkt niet wel het flashen. maar zelfde probleem nog
 
Ben bang dat dit een "oud" Phantom probleem is. Heb het met de mijne vroeger ook gehad. Kijk maar eens op Youtube
 
  • Leuk
Waarderingen: ghbar
Hallo allemaal hoe herken ik de wifi code van de phantom2 zensume.ik krijg hem niet aan de praat helpppp
 
bekend probleem hifi/mainboard defekt/moet gefasch-worden