Phantom 3 Pro/Adv Phantom 3 start niet op

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Arjan

New Member
Lid geworden
29 aug 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
30
Locatie
Zevenhoven
Hallo,

Ik ben nu al een tijdje in het bezit van een phantom 3 pro. Nu heb ik een paar weken geleden een ongelukje gemaakt in een boom en toen is hij naar beneden gekomen. De bovenkant van de behuizing is losgekomen bij een motor. Dit heb ik weer helemaal in elkaar gezet. Toen werkte de drone ook gewoon (heb in die tijd alleen niet meer gevlogen).
Nu een tijdje later wilde ik weer eens gaan vliegen, dus accu's opgeladen, alleen nu starte de droge niet meer op. De optellende lampjes voor het opstarten zie ik nog wel. Daarna zie ik ook dat de batterij vol is, deze blijft een paar tellen branden zoals altijd. Maar het opstart geluidje en het opstarten zelf gebeurd niet meer.
Zouden jullie mij hier misschien mee kunnen helpen, Ik heb al meerdere batterijen geprobeerd.

Vele malen dank!

Groetjes,
Arjan
 
Je drukt toch wel 2x op dat knopje op de batterij hè

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
 
Ik zou wel oppassen met die accu die in de drone zat toen-ie naar beneden kwam. Als die intern kortsluiting maakt terwijl hij nog is opgeladen kan dat voor veel ellende (brand) zorgen. Verder zou ik zo 1-2-3 niet weten wat er aan de hand kan zijn. Misschien dat @TimBurg je kan helpen, die heeft wel wat ervaring met het oplappen van Phantoms :)
 
Bedankt voor je reactie. De accu is ontladen en heb ik apart gehouden. Die wil ik pas testen als alles werkt.
Van de week ga ik de behuizing openhalen om te kijken of alles nog goed zit aangesloten.

Hopenlijk weet Tim wat het kan zijn.