Phantom 4 PRO + extra accu en 64gb kaart (helemaal nieuw)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Nick Franken

New Member
Lid geworden
18 aug 2017
Berichten
18
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
42
Locatie
Bergen op Zoom
Goedenavond,

Ik had hier graag als piloot rondgehangen maar wegens problemen met defensie gebied is het nogal moeilijk in mijn regio. Vandaar dat ik mijn drone weer verkoop (met veel pijn in mijn hart). Ik heb deze 16 augustus 2017 gekocht en 700 meter mee gevlogen (illegaal ;) ). De drone is dus krasloos en zo goed als nieuw. De laatste firmware staat er op en de accu's zijn opgeladen, dit scheelt je dus weer in tijd ;). Hij is te zien en uit te testen op mijn studio.

Hij mag weg voor €1450,00 de factuur zit er bij dus je hebt nog de volledige garantie!
bekijk de advertentie met foto's hier: ≥ DJI Phantom 4 pro NIEUW IN DOOS ! Met extra accu en geheugen - Modelbouw | Radiografisch | Helikopters en Quadcopters - Marktplaats.nl

bellen kan naar 0651046338 of mailen naar info@nickfranken.com

Met vriendelijke groet,
Nick Franken
Nick Franken Fotografie
_DSC1471 1.jpg_DSC1470 1.jpg
 

Bijlagen

  • _DSC1476 1.jpg
    _DSC1476 1.jpg
    395 KB · Weergaven: 71
  • _DSC1475 1.jpg
    _DSC1475 1.jpg
    600,2 KB · Weergaven: 75
Goedenavond,

Ik had hier graag als piloot rondgehangen maar wegens problemen met defensie gebied is het nogal moeilijk in mijn regio. Vandaar dat ik mijn drone weer verkoop (met veel pijn in mijn hart). Ik heb deze 16 augustus 2017 gekocht en 700 meter mee gevlogen (illegaal ;) ). De drone is dus krasloos en zo goed als nieuw. De laatste firmware staat er op en de accu's zijn opgeladen, dit scheelt je dus weer in tijd ;). Hij is te zien en uit te testen op mijn studio.

Hij mag weg voor €1450,00 de factuur zit er bij dus je hebt nog de volledige garantie!
bekijk de advertentie met foto's hier: ≥ DJI Phantom 4 pro NIEUW IN DOOS ! Met extra accu en geheugen - Modelbouw | Radiografisch | Helikopters en Quadcopters - Marktplaats.nl

bellen kan naar 0651046338 of mailen naar info@nickfranken.com

Met vriendelijke groet,
Nick Franken
Nick Franken Fotografie
Bekijk bijlage 172Bekijk bijlage 173
Mag ik vragen welke defensie lokatie het gaat?
 
Ik weet dat voor sowieso zweefvliegers een ontheffing is na 17.00 en in het weekend. Echter hebben zij radio contact met de toren. En ik zou graag mijn radio papieren willen halen maar dat is niet genoeg :( en Roc-L is belachelijk duur en de keuringen met bijhorende bedragen al helemaal. Kromme regelgeving.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Je kan en mag in ieder geval wel vliegen in het laagvlieg gedeelte (mits je een waarnemer bij je hebt en tot maximaal 40 meter hoog)
Maar idd, erg veel vrijheid heb je niet in jou regio. (zonder ROC)
Zie kaart: Drone PreFlight by Aeret Anders zit er niets anders op dan toch je ROC te gaan halen. Lijkt mij voor een fotograaf tegenwoordig toch bijna een must.
Inderdaad is het niet goedkoop, maar ik zou het zien als investering voor je bedrijf. Tevens zou ik toch een keer langsgaan op de VLB Woensdrecht, en wat contacten opdoen, zul je zien dat in goed overleg er best veel mogelijk is.;)

Groet,
 
Je kan en mag in ieder geval wel vliegen in het laagvlieg gedeelte (mits je een waarnemer bij je hebt en tot maximaal 40 meter hoog)
Maar idd, erg veel vrijheid heb je niet in jou regio. (zonder ROC)
Zie kaart: Drone PreFlight by Aeret Anders zit er niets anders op dan toch je ROC te gaan halen. Lijkt mij voor een fotograaf tegenwoordig toch bijna een must.
Inderdaad is het niet goedkoop, maar ik zou het zien als investering voor je bedrijf. Tevens zou ik toch een keer langsgaan op de VLB Woensdrecht, en wat contacten opdoen, zul je zien dat in goed overleg er best veel mogelijk is.;)

Groet,

Hoi JPnl. Goede tip van het de basis bezoeken. Ga ik doen. ROC wellicht in de toekomst. Ik verdien mijn brood nu voornamelijk met portret en reclame fotografie. Als ik zo’n bedrag ga investeren wil ik wel zeker weten dat het terug komt. Dus eerst eens proberen via ROC-light. Daarnaast vind ik het lullig om €2200,00 (en volgens mij. €1800,00) voor een keuring uit te geven voor een drone van €1300,00. Van dit type hebben ze er waarschijnlijk al tig van gekeurd en ze zullen allen hetzelfde zijn.... ik ben benieuwd naar de Europese wetgeving dadelijk. En wellicht kan ik op de basis iets afspreken dat er enkel een radiopapiertje incl station nodig is ;).

Ps. Was zojuist in Steenbergen waar ik volgens het kadaster vrij mag vliegen. Maar de DJI app gaf aan van niet. Ik heb uiteindelijk de app genegeerd en het kadaster aangehouden.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulieWaulie
JPnl. Jij mag dus overal vliegen. Kan ik zo nu en dan eens een beroep op je doen(tegen betaling?) of mag jij ook niet in dit gebeid vliegen met je drone? Wat was jij kwijt voor je Roc in totaal? En kan ik ergens zien hoeveel professionele camera mensen er zijn met een roc? Ik zou wel eens in willen schatten hoeveel werk ik er uit kan halen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
"En kan ik ergens zien hoeveel professionele camera mensen er zijn met een roc?"
Inderdaad, dat is interessante informatie. Een of andere teller die het aantal examens laat zien.
Daarentegen dat ik dat het percentage zwart/on betaalde klussen niet te onderschatten valt en zo'n cijfer weinig zegt
 
"En kan ik ergens zien hoeveel professionele camera mensen er zijn met een roc?"
Inderdaad, dat is interessante informatie. Een of andere teller die het aantal examens laat zien.
Daarentegen dat ik dat het percentage zwart/on betaalde klussen niet te onderschatten valt en zo'n cijfer weinig zegt
Maar iemand die zoveel neertelt voor een ROC zal niet zoveel klussen in het zwart doen lijkt me. Verzekeringstechnisch sowieso niet handig denk ik..
 
Het aantal volledig ROC gecertificeerde bedrijven bedroeg op 28 juli jl. 43, zie ook: Overzicht ROC-vergunningen. Elk zal uiteraard één of meerdere piloten in dienst hebben. Een redelijk aantal van hen heeft o.a. de toepassing '-film en video' laten optekenen (lees: dit aangevinkt op het ROC aanvraag formulier), maar afgaande op de namen van veel van deze organisaties is het voor een zeer klein deel hun core business.

Het aantal uitgegeven ROC-Light beschikkingen bedroeg op dezelfde datum 329, zie ook: Overzicht ROC Light vergunningen (niet gecertificeerd).

Ik durf met vrij veel zekerheid te stellen dat zwarte klussen bij ROC houders niet zullen voorkomen. Niet alleen zijn de investeringen vooraf (€20.000+ en 1-2 jaar procedure tijd) enorm, de vele tienduizenden euro's voor de benodigde apparatuur (RPA, sensoren, hardware, software, onderhoud, etc.), óók kunnen ROC houders rekenen op een regelmatige audit van de IL&T waarbij alle logboeken en flight logs nauwgezet zullen worden gecontroleerd. Daarnaast dienen vele deel-certificaten zoals het RPA-L en S-BvL met enige regelmaat (respectievelijk per 2 en 1 jaar) te worden verlengd. Om voor verlenging in aanmerking te komen dient het nodige 'bewijsmateriaal' te worden overhandigd. Het onjuist/ onrechtmatig uitvoeren van operaties is dus zonder meer op geen enkele manier wenselijk en kan flinke gevolgen hebben voor het (niet) geldig blijven van de ROC beschikking én de kans om de gedane investeringen terug te verdienen.