Polestar toont concept car met ingebouwde drone

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.326
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Polestar toont concept car met ingebouwde drone

Het vooruitstrevende Zweedse automerk Polestar heeft een conceptversie getoond van een elektrische roadster, de O2. Bijzonder is dat de auto moet gaan beschikken over een ingebouwde drone. Het idee is dat de drone geheel autonoom opnamen kan maken van de auto, terwijl die rijdt. Na afloop van de vlucht keert de drone zelfstandig terug.

Lees verder
 
  • Leuk
Waarderingen: GuusS
Heb wel wat vraagtekens bij de verkeersveiligheid? Denk niet dat dit zomaar een goedkeuring krijgt om de weg op gemogen, het geeft veel afleiding en dat is niet goed voor de verkeersveiligheid want je ziet al wat er allemaal op de weg gebeurd als mensen met hun mobieltje bezig zijn laat staan met hun Drone: -(


Verzonden via mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Heb wel wat vraagtekens bij de verkeersveiligheid? Denk niet dat dit zomaar een goedkeuring krijgt om de weg op gemogen, het geeft veel afleiding en dat is niet goed voor de verkeersveiligheid want je ziet al wat er allemaal op de weg gebeurd als mensen met hun mobieltje bezig zijn laat staan met hun Drone: -(


Verzonden via mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Het is een vroeg concept hè, ik denk dat de kans heeeel klein is dat we dit binnen een paar jaar terug gaan zien.. tegen die tijd zijn de drones vast weer een stuk slimmer en is de regelgeving misschien ook weer anders dan nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB