Mini 2 Poot afgebroken

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Eddy The Eagle

New Member
Lid geworden
23 aug 2020
Berichten
16
Waarderingsscore
8
Punten
3
Leeftijd
54
Locatie
Roermond
Hoi allemaal,ik heb een vraag,er is bij mijn mini 2 een arm gebroken aan de voorzijde bij de propeller,vraag me niet hoe want ik weet het niet,geen crash geen val,nergens tegen aan gevlogen,na het landen zag ik dat het pootje door midden was,nu is mijn vraag wat gaat zoiets kosten,en is er iemand uit de buurt van Roermond die zoiets kan herstellen ,bedrijf of iemand hier op het forum

Met vriendelijke groet Eddy the eagle
 
Hoi allemaal,ik heb een vraag,er is bij mijn mini 2 een arm gebroken aan de voorzijde bij de propeller,vraag me niet hoe want ik weet het niet,geen crash geen val,nergens tegen aan gevlogen,na het landen zag ik dat het pootje door midden was,nu is mijn vraag wat gaat zoiets kosten,en is er iemand uit de buurt van Roermond die zoiets kan herstellen ,bedrijf of iemand hier op het forum

Met vriendelijke groet Eddy the eagle
Drone repareren | Drone reparatie | Drone defect | Drone kopen | Ken het bedrijf niet, maar wellicht dat zij je kunnen helpen (ondanks dat de mini 2 er nog niet bij staat).
 
Hoi Paul
Bedankt voor je reactie, maar ga hem morgen opsturen naar dji repair

Groetjes Eddy
 
  • Leuk
Waarderingen: PaulJ
Klein beetje seconde lijm ertussen , zal misschien niet de laatste keer zijn , je bent zo 100euro kwijt voor een reparatie
of indien je handig bent een nieuw pootje op Aliexpress bestellen
 
“Vloeibare lasnaad” gebruiken. Echt waar. Kijk maar eens op YouTube naar resultaten ervan. Gebruik het zelf ook. Bol.com heeft het.
 

Bijlagen

  • 604B7735-C00D-407E-A2FC-FABABD5B4F0E.jpeg
    604B7735-C00D-407E-A2FC-FABABD5B4F0E.jpeg
    47 KB · Weergaven: 30
Las ook nog een topic over een arm waar een stukje uit geschoten was. Zelfs dit is daarmee te repareren met een stukje PVC een beetje op maat gemaakt en dan aan elkaar lassen met dit spul
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB
Ok bedankt voor de tips,maar wil hem graag weer helemaal in orde hebben,en als het te duur wordt ga ik het als nog proberen met die lasnaad,krijg toch eerst een offerte en als die te duur is laat ik hem terug sturen.
Groetjes
 
Ok bedankt voor de tips,maar wil hem graag weer helemaal in orde hebben,en als het te duur wordt ga ik het als nog proberen met die lasnaad,krijg toch eerst een offerte en als die te duur is laat ik hem terug sturen.
Groetjes
Ik zou hier ook niet beginnen te lijmen en zou mijn mini ook helemaal in orde willen hebben.
Zoals hier eerder al vermeld: Geen Dji Care Refresh?
Indien de reparatie te duur is deze link hier misschien ook een optie?
Originele onderdelen los te koop zoals armpjes incl. motor.
 
Als dit net zo goed werkt is het in ieder geval een heeeeeeel stuk goedkoper
 
Nou de drone is terug geweest naar DJI,en ze hebben hem perfect gemaakt en ik moet zeggen perfecte service,alles is heel goed gegaan,van het ophalen thuis tot hij na jaaaaaa 7 dagen alweer terug was,reparatiekosten €73,10
Alle credits voor dji,ben er zeer tevreden over,en ik doe het zeker aanraden mocht je iets aan je drone hebben
Groetjes Eddy the eagle