Poot los van mavic

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Joop

New Member
Lid geworden
11 dec 2017
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
68
Locatie
Vledder
Hallo ik heb het linker achterpootje van de mavic los zitten dit kan op en neer gaan terwijl de andere stevig tegen de onderkant geklemd zit,
Vraag: is dit op te lossen of is er niets aan te doen.
En waar moet ik mij voorstellen.

Gr Joop
 
Hallo ik heb het linker achterpootje van de mavic los zitten dit kan op en neer gaan terwijl de andere stevig tegen de onderkant geklemd zit,
Vraag: is dit op te lossen of is er niets aan te doen.
En waar moet ik mij voorstellen.

Hoi Joop,

Welkom op het forum. Jezelf voorstellen aan de rest van de forumleden kun je onder 'Voorstellen' doen.
Voorstellen
Met het plaatsen van een nieuw topic stel je jezelf voor.

Wat betreft je vraag over het losse pootje heb eigenlijk ook de verkeerde plek gekozen. Je hebt je bericht in de 'Nieuws'-groep geplaatst. Nou heeft jouw gebroken pootje voor jezelf nieuwswaarde, maar voor de anderen niet zo. ;)
Met het plaatsen van je vraag in de 'Mavic'-groep heb je ook meer kans dat je vraag gelezen en beantwoord wordt.
Mavic

Succes, ik heb geen oplossing voor je pootje (super glue misschien), maar hoop dat je er wat op vindt.
 
Hoi Joop, ik zou er even mee terug gaan naar de winkel waar je de Mavic Pro hebt gekocht. Voor de vliegprestaties is het niet wenselijk dat er speling zit op één van de poten. Hoe is het gekomen, door een crash of een andere oorzaak? Jezelf voorstellen kan inderdaad in de 'Voorstellen' sectie, zoals @Sjakie al opmerkte.
 
Mijn dochter stond de eerste dag op de achterkant van de Mavic waardoor er een scheur ontstond en de poot wat los kwam te zitten. Super glue ertussen gedruppeld en een klem erop. Probleem opgelost
 
  • Leuk
Waarderingen: Joop