Privacy...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik ga Drone vliegen heb ik mijn piloten uniform aan met de licentie om mijn nek en een veiligheidsvest over mijn uniform,
Dan zie ik er zo betrouwbaar en officieel uit dat niemand zich met mij bemoeid.
En dat vind ik dikke prima want de mensheid wil bedrogen worden en als je er maar officieel genoeg uit ziet denkt iedereen inclusief de stadsnazi’s dat het allemaal goed is

Stadsnazi’s?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo en SnitserNL
Sorry, maar ik vindt het nog niet zo een slecht idee, zo een geel hestje aan en een kopie van een treinabonnement rond de nek en vlieg er maar op los, geen kat die je nog durft aanspreken !!!!!.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Ja, ik snapte wel wat je bedoelde maar wilde even de nadruk leggen op een verkeerd gekozen benaming. Hier help je niemand mee……integendeel.
Die mensen doen hun best en niemand heeft het recht om over het verleden te oordelen.
Ook mensen in pilotenpakken niet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Tsja, ik ken dat. "De honden schrikken er van mijnheer" of "ik ga de politie bellen hoor" (en ja ze komen nog ook). Over het algemeen werkt niet reageren het beste en met een DJI Mavic Mini van 249 gram mag je volgens de print out van een site van de overheid overal vliegen behalve boven mensen-massa's. En wat betreft foto's maken, hoe zit het met de camera's van de overheid die bijna overal staan opgesteld? In de stad en zeker langs de snelweg. Om ons kenteken te registreren. Klik-klak. Op zo'n foto zie je toch ook je gezicht? Mijn drone is van voor de tijd dat een registratie van een drone verplicht is. Bonnetje of geen bonnetje? Ik heb mijn bonnetje bij altijd me. En heb de boswachter weggekletst en de twee hierop volgende keren met een rood hoofd zien passeren. ...arme boswachter!
 
Als je de meeste privacy wil kun je beter in een hutje op de hei gaan zitten, zonder mobiele telefoon, zonder internet. Dan nog heb je geen 100% privacy.

Het meest heb je last van ontwetenheid van een ander. Blijft lastig.
 
Met die weinige vliegkilometers heb ik nog geen negatieve aanspraak gehad. Wat mij wel opvalt is dat je in de Randstad eigenlijk nergens mag vliegen. Heel toevallig wel rondom mijn huis, een klein gebiedje, maar ik zou wel eens op een mooie locatie willen vliegen zonder een dagreis te maken. Heeft iemand nog tips voor de omgeving van Nissewaard? Ik heb een eerste drone de Mini 3 pro en vlieg bij voorkeur met mijn kleinzoon van 10 die het prachtig vindt. Netjes geregistreerd en A1-A3 certificaat, alles volgens de regels. Vind op YouTube wel opvallend veel mooie opnamen die volgens mij niet legaal kunnen zijn en blijkbaar wordt er niet gehandhaafd, nodigt wel een beetje uit.....
Iedereen veel fijne vliegtijd toegewenst!
 
Onderwerp gesloten omdat het taalgebruik op enig protest stuit. Heb je nog gerelateerde vragen? Open dan gerust een nieuw onderwerp volgens de geldende voorwaarden.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.