Phantom 3 Std/4K PROBLEEM MET DE APP VOOR DJI PHANTOM 3 STANDAARD?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Paul Habets

New Member
Lid geworden
11 dec 2016
Berichten
21
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
75
Locatie
Heerlen
Website
www.drone.paulhabets.nl
Hallo, Wie kan mij helpen met het volgende probleem?

Drone DJI Phantom 3 Standaard
Begin april 2017 gekocht.

Het vliegen met de drone gaat van begin af aan perfect.
Ik heb voor het vliegen de updates zowel voor de drone als de zender uitgevoerd.
Alles verliep prima alleen heb ik vanaf het begin problemen met de app van DJI
De overdracht , via WiFi, naar de mobile telefoon verloopt heel traag.
Zogauw ik een foto maak of een video start valt de app uit.

In de handleiding (Duits) heb ik op bladzijde 25 bij "Verbindung zum Fluggerat herstellen" de opdracht uitgevoerd
Dit geeft geen resultaat.


Vorige week heb ik de app geupdate op mijn mobiele en de app werkt nou helemaal niet meer.
Zie de 3 foto's.
De eerste geeft aan als je de app start.
De tweede geeft een beeldscherm aan.
De derde geeft aan dat de app stopt

Kan de app ook niet meer uitschakelen op beide apparaten. Alleen door de mobiele en tablet opnieuw op te starten.

Gegevens Mobiieltje: Alcatel Onetouch 7041X Android versie 4.2.2
Gegevens Tablet: Galaxy Tab 3 Android versie 4.2.2

Heb de app geinstalleerd zowel op een mobieltje als op een Samsung Tablet.
Beide geven het zelfde probleem.

Weet nou niet meer hoe ik dit moet oplossen.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Groetjes van Paul
 

Bijlagen

  • IMG_0584.JPG
    IMG_0584.JPG
    99,4 KB · Weergaven: 23
  • IMG_0585.JPG
    IMG_0585.JPG
    128 KB · Weergaven: 25
  • IMG_0586.JPG
    IMG_0586.JPG
    133,2 KB · Weergaven: 28
Wat je kunt proberen is de app eruit gooien en opnieuw downloaden naar je mobieltje.
 
Ik ben bang dat of je devices niet goed ondersteund worden of dat Android 4.2 problemen geeft.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor de reacties.
De drone is terug gestuurd naar de importeur en daar wordt de software opnieuw geïnstalleerd.
Dus nu afwachten.
Wordt vervolgd.

Gr van Paul