- Lid geworden
- 11 dec 2016
- Berichten
- 21
- Waarderingsscore
- 5
- Punten
- 3
- Leeftijd
- 75
- Locatie
- Heerlen
- Website
- www.drone.paulhabets.nl
Hallo, Wie kan mij helpen met het volgende probleem?
Drone DJI Phantom 3 Standaard
Begin april 2017 gekocht.
Het vliegen met de drone gaat van begin af aan perfect.
Ik heb voor het vliegen de updates zowel voor de drone als de zender uitgevoerd.
Alles verliep prima alleen heb ik vanaf het begin problemen met de app van DJI
De overdracht , via WiFi, naar de mobile telefoon verloopt heel traag.
Zogauw ik een foto maak of een video start valt de app uit.
In de handleiding (Duits) heb ik op bladzijde 25 bij "Verbindung zum Fluggerat herstellen" de opdracht uitgevoerd
Dit geeft geen resultaat.
Vorige week heb ik de app geupdate op mijn mobiele en de app werkt nou helemaal niet meer.
Zie de 3 foto's.
De eerste geeft aan als je de app start.
De tweede geeft een beeldscherm aan.
De derde geeft aan dat de app stopt
Kan de app ook niet meer uitschakelen op beide apparaten. Alleen door de mobiele en tablet opnieuw op te starten.
Gegevens Mobiieltje: Alcatel Onetouch 7041X Android versie 4.2.2
Gegevens Tablet: Galaxy Tab 3 Android versie 4.2.2
Heb de app geinstalleerd zowel op een mobieltje als op een Samsung Tablet.
Beide geven het zelfde probleem.
Weet nou niet meer hoe ik dit moet oplossen.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Groetjes van Paul
Drone DJI Phantom 3 Standaard
Begin april 2017 gekocht.
Het vliegen met de drone gaat van begin af aan perfect.
Ik heb voor het vliegen de updates zowel voor de drone als de zender uitgevoerd.
Alles verliep prima alleen heb ik vanaf het begin problemen met de app van DJI
De overdracht , via WiFi, naar de mobile telefoon verloopt heel traag.
Zogauw ik een foto maak of een video start valt de app uit.
In de handleiding (Duits) heb ik op bladzijde 25 bij "Verbindung zum Fluggerat herstellen" de opdracht uitgevoerd
Dit geeft geen resultaat.
Vorige week heb ik de app geupdate op mijn mobiele en de app werkt nou helemaal niet meer.
Zie de 3 foto's.
De eerste geeft aan als je de app start.
De tweede geeft een beeldscherm aan.
De derde geeft aan dat de app stopt
Kan de app ook niet meer uitschakelen op beide apparaten. Alleen door de mobiele en tablet opnieuw op te starten.
Gegevens Mobiieltje: Alcatel Onetouch 7041X Android versie 4.2.2
Gegevens Tablet: Galaxy Tab 3 Android versie 4.2.2
Heb de app geinstalleerd zowel op een mobieltje als op een Samsung Tablet.
Beide geven het zelfde probleem.
Weet nou niet meer hoe ik dit moet oplossen.
Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Groetjes van Paul