probleem met langer dan 5 minuten filmen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Volgens onderstaande specs wordt bij >32GB exFAT wel ondersteund. Dus als je toch van plan bent een grotere SD card aan te schaffen, dan zou ik dit nieuwe kaartje toch nog eens proberen met exFAT format.

DJI Phantom 4 Pro & Pro+ Specs

Ik wil je overigens wel waarschuwen voor het verslavende karakter van video-editing. ;)
 
Helaas blijkt uit het officiële Engelse forum van dji dat ook bij gebruik van exfat, de film in stukjes wordt gehakt. Het zit in de firmware ingebakken. Het wordt dus toch een editor gebruiken. Overigens bleken er bij gebruik van exfat frames van de film te missen bij het samenvoegen (niet bij iedereen overigens). Dit gebeurde niet met fat32.

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Ok, nou dan ga ik het eerst maar eens proberen met een edit programma denk ik voordat ik een nieuwe SD card ga aanschaffen
het zou zonde zijn om ongeveer €65,- uit te geven en dan mogelijk met hetzelfde probleem blijven zitten.

Bedankt voor jullie reacties.

Gr. Ton.
 
Ik ben inmiddels zover dat ik de filmpjes aan elkaar geplakt heb met een bewerkingsprogramma, zodat ik er ook nog wat tekst bij kan zetten en eventueel muziek eraan toe kan voegen, ik zie geen merkbare overgangen tussen de twee filmpjes dus dat is alweer een mooie stap in de goeie richting lijkt me, ga er binnenkort nog wat verder mee experimenteren, hoef ik in ieder geval nog geen nieuwe SD card aan te schaffen.

Nogmaals bedankt voor jullie hulp en nice flights gewenst...

Gr. Ton.
 
Graag gedaan Ton. En als je de smaak van video-editting te pakken krijgt, heb je er een mooie hobby bij.