Propellers van de spark

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

vanrijswijk77

New Member
Lid geworden
23 dec 2020
Berichten
7
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
47
Locatie
Den Haag
Goeden avond ik heb een vreemd probleem als ik in de sportstand vlieg lijkt het wel dat de propellers het niet aan kunnen heb nu al 3 proppelser gescheurd in 3 dagen.
Waar kan dat aan liggen Gr Dennis ( en nee ben nergens tegen aan gevlogen vlieg op 50m)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja de genen die er bij zaten.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dit gebeurd er


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
1c20e502358a8b88d0cfa2d9ecd47def.jpg
 
Zijn zeker oude propellors ?
 
Dat weet ik niet heb hem voor de vakantie gekocht 2de Hans maar toen de eersten ging en de dag er na de tweeden begon te schuren dacht ik dit gaat wel heel snel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Propellors zijn van kunstof, en een eigenschap van kunstof is dat dit op ten duur broos wordt.
Even 4 nieuwe [wel orginele] bestellen en ik denk dat het opgelost is. Propellors dien je regelmatig te controleren/vervangen.
 
Oké had al 4 nieuwen besteld maar was allen benieuwd of dit aan de snelheid lag van het vliegen tegen de wind in of inderdaad ouderdom plastic jammer genoeg zit in nu in Chili en kan niet even propeller om de hoek halen hier. Maar bedankt voor het antwoord


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoe hoog in Chili? Kan het nog zijn dat de lucht daar veel ijler is, en dat de props sneller gaan draaien dan het plastic aan kan? Dan zou je mogelijk ook overspeed warnings op de motoren kunnen krijgen; er is een maximum hoogte boven zeeniveau om te vliegen met een drone als de Spark (die ik niet uit mijn hoofd weet), anders dan de plaatselijk geldende maximale vlieghoogte boven de grond ter plaatse voor een drone..
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Was foto’s aan het maken voor de makelaar hier en met 120m haalden in niet heel het land van 1,5 hectaren dus daarom had ik hem even op 300m gezet. Maar denk dat het gewoon ouden propellers waren heb ga het wel proberen met nieuwen. Maar bedank voor de info


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoe hoog in Chili tov zeeniveau is de vraag, om het vermoeden van ijlere lucht te kunnen bevestigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Nou, fijn om te weten, de props van mijn Spark zijn inmiddels ook enkele jaren oud. Dit gaan we in de gaten houden!
Zal vast nieuwe bestellen, just in case.
Aedriaen
 
Hoi Martijn,
bedankt voor de tip! Zag overigens wel dat deze niet opvouwbaar zijn en dus niet in de originele tas passen.
vrgr. Aedriaen
 
Laatst bewerkt: