Proppler los.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Loctite 2400 zoals hier eerder aangehaald is zeker bruikbaar.
Ikzelf gebruik al jaren loctite 243 voor alle schroefjes in de modelbouw (heli, vliegtuigen,...) te borgen.
Hiermee kan je deze ook altijd terug losdraaien wanneer dit nodig is.
THX, dat weten we weer
 
Loctite 2400 zoals hier eerder aangehaald is zeker bruikbaar.
Ikzelf gebruik al jaren loctite 243 voor alle schroefjes in de modelbouw (heli, vliegtuigen,...) te borgen.
Hiermee kan je deze ook altijd terug losdraaien wanneer dit nodig is.
Het zal toch niet dat DJI bij de productie van de Mini 3 Pro de verkeerde loctite soort gebruikt heeft, waardoor de schroefjes te vast zitten?
 
Loctite 2400 zoals hier eerder aangehaald is zeker bruikbaar.
Ikzelf gebruik al jaren loctite 243 voor alle schroefjes in de modelbouw (heli, vliegtuigen,...) te borgen.
Hiermee kan je deze ook altijd terug losdraaien wanneer dit nodig is.
243 dacht ik.. maar er zullen vast meerdere zijn die goed zijn.
Hier een discussie in DJI forum.
Loctite
 
Ik heb een apart topic nog geopend omtrent mijn issue….locklite heb ik eergisteren nog opgehaald zoek alleen nog een correcte schroevendraaier Ipv de meegeleverde..


Bericht in onderwerp 'Kop schroef doorgedraaid van propeller'
Kop schroef doorgedraaid van propeller
Dat snap ik niet, toen ik een nieuwe set propellers bestelde was er een nieuw schroevendraaiertje bij, waarom bij U niet ?. een geschikt schroevendraaiertje vindt je normaal bij een doe het zelf zaak ( horlogeschroevendraaier )
 
Ik had het zakje precies andersom, maar idd daar zitten wel schroefjes bij ( gelukkig maar).. zal de locklite nog even op Google zoeken..
Bouwmarkt is locktite te koop of automaterialen zaak en modelbouwwinkels ook meestal wel
 
Dat snap ik niet, toen ik een nieuwe set propellers bestelde was er een nieuw schroevendraaiertje bij, waarom bij U niet ?. een geschikt schroevendraaiertje vindt je normaal bij een doe het zelf zaak ( horlogeschroevendraaier )
De schroef was er niet meer uit te krijgen met de schroevendraaier dus je kon niets meer dan behalve opsturen, en dat laatste heb ik niet gedaan omdat ik dacht ik rijdt wel langs de winkel waar ik hem gekocht heb.
Bouwmarkt is locktite te koop of automaterialen zaak en modelbouwwinkels ook meestal wel
Ja ik heb het inmiddels al bij de bouwmarkt opgehaald, hoewel ze mij daar eerst nog de verkeerde gaven :) gelukkig had ik een foto op de telefoon welke het moest zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: ElRo1911
Ik zou toch maar goed oppassen met het gebruik van Lock Tide, het is een goed product maar let op met de hoeveelheid, een tip:
Leg een druppeltje ervan op een plaatje en druk het puntje van de schroefje daarin, dat is meer dan voldoende, de reden daarvoor is het kopje van de schroef is zodanig fijn dat een grote kracht erop de kop en schroevendraaier kunnen beschadigt woorden bij het eventueel losdraaien met als resultaat ; schroefkop beschadigd.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik met mijn mini3 pro ook gehad. Opeens prop eraf. Schroefdraad leek dol. Kon geen nieuwe schroef en dus prop bevestigen. Draaide gewoon door of de schroef te klein was.
Terug gestuurd naar BOL. Ondanks een paar maanden kwijt is er Keurig een nieuwe drone terug gestuurd(Was wel binnen de garantie termijn)
Zij konden hem dus ook niet repareren

Verzonden met mijn SM-G973F en de Dronepilots.nl app