"Purple Valley" ~ Hooghalen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

thimotheeyy

New Member
Lid geworden
13 jul 2019
Berichten
29
Waarderingsscore
25
Punten
3
Leeftijd
33
Locatie
Emmeloord
De bloeiende heidevelden zijn prachtig. Een kleine compilatie voor de liefhebber... En zoals altijd ben ik nieuwsgierig wat jullie bevindingen zijn :)

 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Ik vind het een mooie video met lekker rustige muziek. Ik zou alleen aan het einde wat minder duidelijk vragen/bedelen om abonneren.

Dankjewel voor je compliment!

Je geeft aan "minder duidelijk". Hoe zou jij het doen? Of ben je geneigd het helemaal niet te noemen?
Ik heb er voor gekozen het wel te doen gezien ik niet alleen wil vliegen en editen voor de hobby maar ook wil ik het kanaal op bouwen. Het schijnt bewezen te zijn dat als mensen je video's mooi vinden een actieve houding beter is dan een passieve houding. Één van de doelen van deze video's is dat mensen die er naar kijken kunnen ontspannen en genieten. Vandaar de vraag of ze het ontspannend vonden waarna de oproep om het kanaal te steunen. Ik wist het niet subtieler te brengen maar sta vanzelfsprekend open voor suggesties... :)
 
Mooie video, interessante bewegingen, zeker zo laag bij de grond. Muziek was wel een beetje te dramatische naar mijn smaak. Logo rechtsonder zag er wat rommelig uit, ik hou ook niet zo van objecten in beeld. Afkondiging vond ik geen probleem. Beelden en montage zien er professioneel uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: thimotheeyy
Ik zou de vraag 'did you relax?' weglaten. Daarbij staat deze tekst onderaan, even later verschijnt dan het verzoek voor de subscribe. En dan boven de eerdere zin, ik zou het dan omdraaien.
 
Ik zou de vraag 'did you relax?' weglaten. Daarbij staat deze tekst onderaan, even later verschijnt dan het verzoek voor de subscribe. En dan boven de eerdere zin, ik zou het dan omdraaien.

Juist, als de tekst omgedraaid was, zou ik zeker ge-subscribed hebben. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: thimotheeyy