Quickshots Mini 2

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Harmls

Active Member
Lid geworden
26 aug 2022
Berichten
100
Waarderingsscore
45
Punten
28
Leeftijd
59
Locatie
Hoorn (NH)
Ik heb al meerdere weken dat ik bij de Quickshots cirkel en boemerang geen diameter op kan geven. Ik heb de nieuwste versies geïnstalleerd.
Heb de tip op het DJI forum ook uitgeprobeerd door de cache te legen en de DJI Fly app opnieuw te installeren. Maar dit had geen effect. Het probleem doet zich voor op een IPhone 8+ en op een Samsung a52 g5. Iemand ervaring met dit probleem en een oplossing?
 
Ik heb al meerdere weken dat ik bij de Quickshots cirkel en boemerang geen diameter op kan geven. Ik heb de nieuwste versies geïnstalleerd.
Heb de tip op het DJI forum ook uitgeprobeerd door de cache te legen en de DJI Fly app opnieuw te installeren. Maar dit had geen effect. Het probleem doet zich voor op een IPhone 8+ en op een Samsung a52 g5. Iemand ervaring met dit probleem en een oplossing?
Nee je kan geen afstand ingeven je drone blijft op de afstand waar jij hem in de lucht hangt en de quickshots start


Dus hang je drone op b.v. 25 meter van een object af en b.v. 20 meter hoog dan blijft hij die afstand behouden tot de quickshot klaar is en met de boomerang precies het zelfde dan komt hij terug op dat punt waar je gestart ben
 
  • Leuk
Waarderingen: DickMandemaker