Phantom 3 Pro/Adv RC werkt niet meer (net uit de doos).

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Roshelle

New Member
Lid geworden
25 jan 2017
Berichten
19
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
30
Locatie
Purmerend
Hoi allemaal!

Vandaag mijn eerste drone gekocht: een DJI 3 professional. Enthousiast alles stap voor stap uit de doos en alle stapjes gevolgd via de filmpjes op het kanaal van DJI op YouTube. Batterij opgeladen en toen de RC erna. RC laadt niet op, doet niks. Komen geen lampjes te branden, wat dan ook. Lees op internet veel problemen erover, maar ik zit nu met een drone, vers uit de doos, die het niet doet.

Iemand een idee voor dit probleem? Baal zó :(
 
Tja, ik persoonlijk zou terug naar MM gaan met dit probleem. Eisen dat ik een andere krijg of m'n geld terug.

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad toen mijn phantom nieuw uit de doos kwam. Ik heb de rc terug laten sturen naar dji en na 2 weken een gloednieuwe werkend terug gekregen
 
Zoals ik in je andere post al aangaf, weet je zeker dat de stekker echt maximaal in zit? Ik deed aan het begin ook een beetje voorzichtig en dacht dat de kabel er goed in zat omdat ik weerstand voelde. Achteraf bleek dat ik 'm gewoon toch nog iets verder kon doordrukken, toen gingen de lampjes ineens wel branden!

Maar aangezien je ook problemen had met je SD kaartje zou ik toch naar de MM terug gaan. Het spul moet gewoon functioneren, en het zou niet nodig moeten zijn dat je elke keer moeilijk moet gaan doen om je SD kaartje te verwijderen.

Verzonden met mijn SM-G930F en de Dronepilots.nl app
 
Hoi allemaal!

Vandaag mijn eerste drone gekocht: een DJI 3 professional. Enthousiast alles stap voor stap uit de doos en alle stapjes gevolgd via de filmpjes op het kanaal van DJI op YouTube. Batterij opgeladen en toen de RC erna. RC laadt niet op, doet niks. Komen geen lampjes te branden, wat dan ook. Lees op internet veel problemen erover, maar ik zit nu met een drone, vers uit de doos, die het niet doet.

Iemand een idee voor dit probleem? Baal zó :(
Controleer of de contacten van de oplaadkabel niet zijn beschadigd. Als je zeker weet dat het opladen niet gaat lukken moet je snel terug naar de leverancier.