Reactie van Politie YouTube-filmpje

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Berichten
4.880
Waarderingsscore
2.160
Punten
113
Leeftijd
58
Locatie
Utrecht
Kijk bij de reacties onder het filmpje (op YouTube dus en niet de reacties hier op het forum) hoe de Politie reageert.

 
Laatst bewerkt:
$%&#@**&^%$#
Nou ik heb er niet van genoten. Ik heb me rot zitten ergeren.
 
Het gaat ook niet om het filmpje zelf. Daar zat ik ook naar te kijken met een gevoel van 'man, man, man'. Wat ik wilde laten zien is de hoe de Politie reageert op dit soort filmpjes. Daar verwijs ik in mijn post ook naar, en heb ik gepost vanwege een discussie in een eerdere post over het opsporen van illegale vluchten op YouTube door de Politie.

Met mijn post laat ik zien dat ze niet gelijk tot vervolging overgaan, maar dus blijkbaar eerst waarschuwen. Daarbij netjes verwijzend naar de regels hoe je wel met je drone hoort om te gaan.
 
Wat een milde reactie van de politie tegenover iemand die elke regel heeft overtreden. de soep wordt kennelijk nog niet zo heet gegeten als opgediend. Maar als dit vaker blijft voorkomen dan vrees ik Belgische toestanden.
 
Wel wat flauw dat de politie op hun kanaal de mogelijkheid van het geven van reacties op hun filmpjes heeft uitgeschakeld.