Met niet geringe spanning wacht ik de komst van de Mavic af.. 25-10 besteld.. alle nieuws items gevolgd en ik ben mij vervolgens zorgen gaan maken.
Ik heb hem op de DJI site zelf besteld en direct betaald.. de progressie, te volgen vanuit je account, bleef maar staan op Payment succesful...leuk voor hun maar nog niet voor mij.
Na een aantal weken en het zien van een youtuber over 'hoe het snelst je Mavic in bezit te krijgen' heb ik besloten mijn extra accu te cancelen.. op deze manier kan de standaard doos meteen door de postwagen in en gaat hij niet ergens liggen wachten tot ook de losse accu's op voorraad zijn. Dit lijkt vandaag toch echt verschil te maken. Ik heb bericht ontvangen dat mijn extra battery bedrag is gerefund en *plop* mijn teller is versprongen van 'Payment succesfull' naar 'Shipped' en zelfs 'order completed'
(Om te checken of alles wel echt goed is gegaan toch net maar even een mailtje gestuurd naar support om te verifieren of mijn Mavic ook niet per ongeluk gecanceled is). Ik moet zeggen.. met enige delay van meestal een dag of 2 is mijn contact met DJI erg positief. Ze zijn beleeft, sturen geen copy-paste mailtjes en sturen netjes excuses met gegronde motivering over de verlate levering.
Ik had initieel gevraagd of ik de bestelling van de extra accu met bijbetaling om kon zetten naar een jaar DJI refresh.. nu zou je dat binnen NL ook niet lukken en ik kreeg dus vriendelijk het verzoek de ene opdracht te cancelen en de andere te plaatsen... Met een beperkt budget ga ik dus eerste voor de refresh om eventuele schade te beperken en ik ga ervan uit dat wanneer het onverhoopt nodig mag zijn mijn drone waarschijnlijk niet binnen 2 dagen vervangen zal zijn maar wel binnen de best mogelijk haalbare tijd dat DJI het voor elkaar krijgt.
Ik had mijn drone liever op de 'vandaag voor 11 uur besteld morgen in huis' manier maar ik wacht liever wat langer voor een goed product dan een te snelle levering van een half fabrikaat.. DJI zag dit duidelijk niet aankomen. Ik gun ze het voordeel van de twijfel na mijn ervaringen.. Nou eens zien hoe snel ik ergens een extra accu kan regelen
Ik heb hem op de DJI site zelf besteld en direct betaald.. de progressie, te volgen vanuit je account, bleef maar staan op Payment succesful...leuk voor hun maar nog niet voor mij.
Na een aantal weken en het zien van een youtuber over 'hoe het snelst je Mavic in bezit te krijgen' heb ik besloten mijn extra accu te cancelen.. op deze manier kan de standaard doos meteen door de postwagen in en gaat hij niet ergens liggen wachten tot ook de losse accu's op voorraad zijn. Dit lijkt vandaag toch echt verschil te maken. Ik heb bericht ontvangen dat mijn extra battery bedrag is gerefund en *plop* mijn teller is versprongen van 'Payment succesfull' naar 'Shipped' en zelfs 'order completed'
(Om te checken of alles wel echt goed is gegaan toch net maar even een mailtje gestuurd naar support om te verifieren of mijn Mavic ook niet per ongeluk gecanceled is). Ik moet zeggen.. met enige delay van meestal een dag of 2 is mijn contact met DJI erg positief. Ze zijn beleeft, sturen geen copy-paste mailtjes en sturen netjes excuses met gegronde motivering over de verlate levering.
Ik had initieel gevraagd of ik de bestelling van de extra accu met bijbetaling om kon zetten naar een jaar DJI refresh.. nu zou je dat binnen NL ook niet lukken en ik kreeg dus vriendelijk het verzoek de ene opdracht te cancelen en de andere te plaatsen... Met een beperkt budget ga ik dus eerste voor de refresh om eventuele schade te beperken en ik ga ervan uit dat wanneer het onverhoopt nodig mag zijn mijn drone waarschijnlijk niet binnen 2 dagen vervangen zal zijn maar wel binnen de best mogelijk haalbare tijd dat DJI het voor elkaar krijgt.
Ik had mijn drone liever op de 'vandaag voor 11 uur besteld morgen in huis' manier maar ik wacht liever wat langer voor een goed product dan een te snelle levering van een half fabrikaat.. DJI zag dit duidelijk niet aankomen. Ik gun ze het voordeel van de twijfel na mijn ervaringen.. Nou eens zien hoe snel ik ergens een extra accu kan regelen