Redelijk goede ervaring met DJI

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
15 sep 2016
Berichten
34
Waarderingsscore
5
Punten
8
Leeftijd
53
Locatie
Den Haag
Met niet geringe spanning wacht ik de komst van de Mavic af.. 25-10 besteld.. alle nieuws items gevolgd en ik ben mij vervolgens zorgen gaan maken.
Ik heb hem op de DJI site zelf besteld en direct betaald.. de progressie, te volgen vanuit je account, bleef maar staan op Payment succesful...leuk voor hun maar nog niet voor mij.

Na een aantal weken en het zien van een youtuber over 'hoe het snelst je Mavic in bezit te krijgen' heb ik besloten mijn extra accu te cancelen.. op deze manier kan de standaard doos meteen door de postwagen in en gaat hij niet ergens liggen wachten tot ook de losse accu's op voorraad zijn. Dit lijkt vandaag toch echt verschil te maken. Ik heb bericht ontvangen dat mijn extra battery bedrag is gerefund en *plop* mijn teller is versprongen van 'Payment succesfull' naar 'Shipped' en zelfs 'order completed'

(Om te checken of alles wel echt goed is gegaan toch net maar even een mailtje gestuurd naar support om te verifieren of mijn Mavic ook niet per ongeluk gecanceled is). Ik moet zeggen.. met enige delay van meestal een dag of 2 is mijn contact met DJI erg positief. Ze zijn beleeft, sturen geen copy-paste mailtjes en sturen netjes excuses met gegronde motivering over de verlate levering.

Ik had initieel gevraagd of ik de bestelling van de extra accu met bijbetaling om kon zetten naar een jaar DJI refresh.. nu zou je dat binnen NL ook niet lukken en ik kreeg dus vriendelijk het verzoek de ene opdracht te cancelen en de andere te plaatsen... Met een beperkt budget ga ik dus eerste voor de refresh om eventuele schade te beperken en ik ga ervan uit dat wanneer het onverhoopt nodig mag zijn mijn drone waarschijnlijk niet binnen 2 dagen vervangen zal zijn maar wel binnen de best mogelijk haalbare tijd dat DJI het voor elkaar krijgt.

Ik had mijn drone liever op de 'vandaag voor 11 uur besteld morgen in huis' manier maar ik wacht liever wat langer voor een goed product dan een te snelle levering van een half fabrikaat.. DJI zag dit duidelijk niet aankomen. Ik gun ze het voordeel van de twijfel na mijn ervaringen.. Nou eens zien hoe snel ik ergens een extra accu kan regelen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bert73
Spennend! Heb jij uit kunnen vogelen hoe Refresh werkt vanuit NL?
 
Ehm nee, dat nog niet..mooie vraag, ga ik even stellen.
Op mijn vraag of mijn bestelling dan nu hals-over-kop de deur uit is zoals de progress bar in mijn bestelling liet zien heb ik helaas een 'nee' gekregen. Bij het cancelen van (een deel van) de bestelling springt deze automatisch naar het einde.. Ook dit slordigheidje wordt als het goed is opgepakt.. en maar wachten..grrr... misschien de bestelling toch maar omzetten naar een Phantom 4 pro?! :-S
 
Volgend DJI werkt de Refresh optie net zo goed in NL.. Of ze hem dan op komen halen of dat je hem zelf moet sturen valt vast na te lezen. Ik heb overigens gekozen voor de p4p.. Ook weer wen btje pech mee.. Vlekje in beeld wat van buitenaf niet te zien is.. Dus terug gestuurd. Verder is het beeld subliem en het vlieg gedrag super. Dan maar een iets grotere rugzak ;-)


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app