Phantom 3 Std/4K Remote laad niet meer op

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
ik ga zo of morgen even meten wat een volle accu weergeeft zal hem eerst even laden .dus kom ik op terug had het ergen in 1 van mijn boekjes geschreven ,ja ik schrijf nog een hoop op maar kan het even niet vinden , hahaha maar kom er op terug !
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Ferex
welke remote heb je /type p3 advanced is 7.4v 6000mah
maar de laadstroom is natuurlijk hoger
de dji 57 watt lader laad met 17,16 volt en 3,2 ampere heb ik net gemeten
en de pro lader van 100 watt laad met 17,23 volt en 5,6 amp net gemeten .
dus dat kan je alvast op je pcb checken welke laadstroom hij geeft
er zit een balancer op je board die de accu cellen balanceerd gemeten 2 cell lipo 2x 4,2 volt 8,4 volt maar heb wel een link voor je nu in het engels toen nog in het portugees lol maar duidelijker kan ik het niet uitleggen hij doet het iets anders dan ik maar heeft een hoop mensen geholpen
hier de link hoop dat het zo wat duidelijker is ,doen is altijd makkelijker dan uitleggen ,dat is mijn slechte eigenschap hahahaha
 
  • Leuk
Waarderingen: Chrisno8 en Peter Ferex
Vond het idee wel dusdanig dat ik er maar mee aan de gang gegaan ben. Nu leek het mij een slecht idee als ik het zelf zou doen want op zeker of de onderdelen er aan de onderkant afvallen zo heet zou ik hem maken of hij compleet af zou fikken.
Dus naar elektronica meneer hier in de buurt die het idee wel iets vond hebben.

Zo gezegd en zo gedaan, maar nul resultaat.
 
Mensen! Mensen! Ik heb mijn probleem kunnen verhelpen. Dankzij de video van DrDave... Niet dat deze methode mij heeft geholpen (durfde dat niet aan)... Maar de vervolg video op de video gedeeld door DrDave was de onderstaande. Heel gemakkelijk te doen ook voor de mindere techneuten! Ik zou zeggen probeer het eens en ik ben erg benieuwd naar de reacties!