Robbie A

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

RobbieA

New Member
Lid geworden
28 apr 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
58
Locatie
Breda
Hoi, mijn naam is Robbie, getrouwd, twee kinderen, leraar. Onlangs heb ik een Mavic Air gekocht. Ik vloog al wat langer met speelgoeddronetjes van enkele tientjes en dat was al erg leuk. Wat er met de Air kan is niet te vergelijken uiteraard. Ik vind zowel het vliegen als het fotograferen/filmen leuk om te doen. Het hoeft voor mij niet heel hoog of heel snel te gaan, als je maar lekker rond kunt vliegen en leuke beelden kunt maken. Wat dat betreft heb ik het met de Mavic Air érg naar mijn zin.

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat er een boel te leren valt over deze materie. En als ik iemand anders kan helpen met iets waarvan ik toevallig iets weet dan doe ik dat ook graag.
 
Welkom op dit leerzame forum Robbie.

Piet, als jij in Eindhoven woont zit je slecht. Midden in de no-fly zone van Eindhoven airport.
Waar vlieg jij dan meestal

Marcel
 
Welkom op dit leerzame forum Robbie.

Piet, als jij in Eindhoven woont zit je slecht. Midden in de no-fly zone van Eindhoven airport.
Waar vlieg jij dan meestal

Marcel
Ik vlieg in Valkenswaard tegen de Belgische grens, in de buurt van een modelvliegclub vliegveldje en in Bergeijk, daar stopt de no- fly zone
 
oke, dan zouden we elkaar wel eens tegen gekomen zijn.
Ik vlieg ook af en toe bij de modelvliegclub.
Is mooi veld. maar ook vaak druk.
Mijn favoriete stek is daar net aan de andere kant van de weg.
Gezien vanaf de Weebosch ga je op de weg rechts naar het modelvliegveld.
Tegen over die weg, nouja weg zandpad, heb je ook een paadje, dus links ipv rechts.
Rij dan tot het eind, tegen een weiland en dan naar rechts. Daar kom je op de grens van dat weiland en een natuurgebied.
Geweldig mooie plek.
Moet je maar eens kijken.

Als het weer vanavond het toe laat ga ik rond 20.15 uur daar vliegen, zonsondergang fotograferen.
Als je zin hebt ben je welkom. vliegen we samen. Het heet Kraanmeer. Kan je ook goed de droogte zien.

gr Marcel
 
oke, dan zouden we elkaar wel eens tegen gekomen zijn.
Ik vlieg ook af en toe bij de modelvliegclub.
Is mooi veld. maar ook vaak druk.
Mijn favoriete stek is daar net aan de andere kant van de weg.
Gezien vanaf de Weebosch ga je op de weg rechts naar het modelvliegveld.
Tegen over die weg, nouja weg zandpad, heb je ook een paadje, dus links ipv rechts.
Rij dan tot het eind, tegen een weiland en dan naar rechts. Daar kom je op de grens van dat weiland en een natuurgebied.
Geweldig mooie plek.
Moet je maar eens kijken.

Als het weer vanavond het toe laat ga ik rond 20.15 uur daar vliegen, zonsondergang fotograferen.
Als je zin hebt ben je welkom. vliegen we samen. Het heet Kraanmeer. Kan je ook goed de droogte zien.

gr Marcel
Marcel

Ik kom zelf uit Valkenswaard, jij bedoeld toch het vliegveldje in Borkel en Schaft?
Probeer om vanavond er ook te zijn, kom jij met de auto( welk merk) dan kan ik je herkennen
Vlieg met de Mavic Pro en heb nog niet zoveel ervaring met het vliegen, misschien dat ik van je kan leren
Mijn naam is Piet van Dijsseldonk en ben 63 jaar

gr