Rode LED-lampen branden continue

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Riet

Member
Lid geworden
3 feb 2018
Berichten
66
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
44
Locatie
Barendrecht
Hallo allemaal,

Ik ben in het bezit van een Mavic pro sinds feb 2017.

Eind 2017 is hij voor reparatie weggeweest, kon niet meer updaten.

Begin 2018 is hij weer weggeweest voor reparatie, de rode LED lampen aan de voorzijde brandde continue waardoor ik de controle verloor tijdens de vlucht.

Nu heb ik hem sinds woensdag weer terug. Vandaag alles weer geupdate en klaar gemaakt voor de vlucht, maar de rode LED lampen brandde nog steeds continue.

Ik weet dat het een kritieke fout is. Maar heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik durf hem niet de lucht in te sturen.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
 
beste riet

Als u de led lampen wil uitzetten klikt u in dji go 4 op de drie puntjes dan het 3e tapje van onderen en c1 of c2 op led lights out

Groeten albert

Verzonden met mijn klapmobiel
 
beste riet

Als u de led lampen wil uitzetten klikt u in dji go 4 op de drie puntjes dan het 3e tapje van onderen en c1 of c2 op led lights out

Groeten albert

Verzonden met mijn klapmobiel
Albert,

Maar het betekend toch dat er iets mis is met de drone?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Aan de voorzijde niet

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Aan de voorzijde niet

Verzonden met mijn klapmobiel
Dus als ik het goed begrijp is het alleen een kritieke fout als de achterste lamp continue rood brandt. En als de 2 lampen in de propeller armen rood branden is dit een instelling en geen fout?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Ja dat klopt trouwens nog welkom op dit forum

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Maar ik meen me te herinneren dat de lampen voorheen groen knipperde tijdens een vlucht ook een instelling / keuze?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Volgens mij niet ik dacht alleen achter knipperen

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Graag gedaan

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Het klopt inderdaad. En dat terwijl ik al een boze mail gestuurd heb
fa47eb51139abb46d1983a775bb940dc.jpg


Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Oei

Dat geeft niet iedereen maakt fouten ik heb dat ook wel eens gedaan

Groeten albert

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Beter de laatste versie van de manual 2.0 te downloaden van dji website , wel in t engels , want bv ze hebben compass calibratie aangepast


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb geprobeerd om de lampen uit te zetten, maar ik kan het nog niet vinden.... iemand nog een goede uitleg om ze uit te zetten?

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Onder de record knop op scherm van dji app is een menu knop voor camera settings . In de camera settings is n schuifje dat je aan en uit kunt zetten . Red lights turn off , of zo iets


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Maar ik snap niet waarom je ze uit wilt zetten. Dit is toch handig als je aan t vliegen bent dat je op enig afstand weet wat de voorkant is!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Zeker handig. Maar ik dacht dat dat de melding van kritieke fout was. Ik ben dan alleen nieuwsgierig waar ik ze aan / uit kan zetten. Wil alle functies weten en kennen van de drone.

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app