Rond de Noordzee

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Cisca1953

Member
Lid geworden
21 jul 2018
Berichten
68
Waarderingsscore
11
Punten
8
Leeftijd
70
Locatie
Rotterdam
Kijktip!

Op dit moment loopt er op NPO2 een serie van de VPRO met de titel “Rond de Noordzee”. Het gaat over een tocht van 5000 km door verschillende landen langs de kusten van de Noordzee. Ik heb deel 1 inmiddels gezien. Er wordt veelvuldig van een (zo te zien DJI Phantom) drone gebruik gemaakt. Aardig om te zien. Dinsdag 20.25 NPO2.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DJIWhite Mavic pro
Klinkt als een variant op danwel remake van BBC serie Coast, die begon met hele kust van het VK maar later ook kust van Europese vasteland ging doen. Dat was altijd erg interessant en mooi om te zien.
 
Die serie ken ik niet. Deze is van Vlaamse oorsprong. Ik heb af en toe wat twijfels over het gebruik van de drone in de serie: middenin Gent b.v. Het is wat “Showroom-achtig” met mensen van allerhande pluimage. Verder wel leuk met interessante beelden.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Mooie serie, zeker kijken!! Bij ons is het al voorbij. En neen Cisca, er wordt in geen enkele stad gevlogen hoor;):)

Toch wel: in deel 1 stelt Arnaud zijn cameraploeg voor en daar staat een drone-operator met een vliegende drone op een pleintje middenin Brugge.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ciska, je hebt gelijk hoor. Ik heb zojuist aflevering1 bekeken op VRTNu. De volledige reeks staat nog beschikbaat tot 16/05/2019. Nogmaals bedankt, ik had er eerst echt niet op gelet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cisca1953