Werkzaamheden Circuit Zandvoort vanaf 1 januari 2020

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Zonder dat er overal asfalt ligt nu is een tractor niet eens zo'n slecht idee. Wel het hele veld een equivalent voertuig geven, en racen maar!
 
Zag ik in het begin van het filmpje @0:30 sec een snelheidsdrempel !!!
 
Mooi gedaan zo een rondje, moet nog veel gebeuren.
 
Zag ik in het begin van het filmpje @0:30 sec een snelheidsdrempel !!!

Klopt, goed waargenomen. In week 6 staat de aanleg gepland van de elektrische installaties voor de verkeerslichten en flitspalen. ;)
 
Klopt, goed waargenomen. In week 6 staat de aanleg gepland van de elektrische installaties voor de verkeerslichten en flitspalen. ;)

lol staat straks ook oom agent langs de kant van de weg ( natuurlijk achter een bord) met een lasergun om na de race alle bolides in beslag te nemen omdat ze meer als 50km/uur te hard gereden hebben
 
Zou mooi zijn om dit in een soort van timelapse-achtige montage te editten, waarbij je na afronding van het project de gehele voortgang in 1 filmpje verwerkt.
Als ik de tijd er voor had....
 
Om even de voortgang te blijven te volgen:

Wat een ontzettend mooi project wat je hebt gefilmd. Boeiend om zo de vorderingen van de bouw zo van bovenaf te volgen. Natuurlijk helemaal uitgekeken!
 
Wat een ontzettend mooi project wat je hebt gefilmd. Boeiend om zo de vorderingen van de bouw zo van bovenaf te volgen. Natuurlijk helemaal uitgekeken!
Ik kwam deze beelden online tegen (mede door referenties vanuit Grand Prix nieuws); ik heb de opnames zeker niet zelf gemaakt, zoals je kunt zien aan de naam van de maker.

(Mijn naam is Jarno Peschier, en mijn YouTube-kanaal is te vinden in mijn forum-profiel.)
 
Ik kwam deze beelden online tegen (mede door referenties vanuit Grand Prix nieuws); ik heb de opnames zeker niet zelf gemaakt, zoals je kunt zien aan de naam van de maker.

(Mijn naam is Jarno Peschier, en mijn YouTube-kanaal is te vinden in mijn forum-profiel.)

Ok, wist ik niet, maar zag in de naam op youtube al geen overeenkomsten met je nickname.
Bedankt voor de verduidelijking.