Rookie pilot

Escapefromtherace

New Member
Lid geworden
21 mrt 2019
Berichten
18
Waarderingsscore
14
Punten
3
Leeftijd
52
Locatie
Den Bommel
Hallo allemaal,

Mijn naam is Rob uit Den Bommel.
Voor mijn wereldreis, 2 aug op mijn Honda C90 van Nederland naar de Chinese grens (en wellicht verder) heb ik een Mavic 2 gekocht.

Wat een geweldige site is dit met zo veeeeeel info. Helemaal top!!

Vriendelijke groeten,
Rob
Instagram; escape from the race
 
Laatst bewerkt:
Wat een onderneming! We zien graag de Drone opnames van je reis. Succes
 
Welkom Rob, tjonge wat een onderneming zeg. Ben je op de hoogte van allerlei verschillende voorschriften en wetten voor het vliegen met drones in de diverse landen, die je aandoet ? Succes met de voorbereiding !


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Welkom Rob, tjonge wat een onderneming zeg. Ben je op de hoogte van allerlei verschillende voorschriften en wetten voor het vliegen met drones in de diverse landen, die je aandoet ? Succes met de voor bereiding !


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Dank je allemaal, het is zeker een mooi vooruitzicht. Heerlijk op pad 5 maanden de wereld over op de Honda C90.
Een mooi excuus om een goede drone aan te schaffen voor mooie plaat(s)jes onderweg.
En ja ik heb me aardig ingelezen wat betreft landen die het allemaal niet zo leuk vinden, een drone... er zijn idd wel een paar obstakels heb ik gemerkt.

Bedankt voor de tip.
 
Ik zie nu, met de kaarten op je site er bij, pas wat voor waanzinnige route je wilt gaan rijden. Zoals je zelf op je site al aangeeft kan er ontzettend veel mis gaan. Ik hoop dat je ellende bespaart blijft en veel succes!

Bedankt!
Dat zijn maar twee etappes, wanneer het goed gaat volgt er meer. Ik ben alleen beperkt met mijn tijd...
Ps; De site is niet in mijn beheer, droneopreis.nl gaat mij volgen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: vayreda