Service DJI.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

klaas

Active Member
Lid geworden
17 dec 2016
Berichten
181
Waarderingsscore
87
Punten
28
Locatie
Batenburg
Na ruim een jaar en 11 maanden met de mavic pro te hebben gevlogen en bijna 700 kilometer te hebben afgelegd zonder een enkel probleem kreeg ik een foutmelding met opstarten.
De gimbal gaf een foutmelding “ remove clamp”. Die was er dus vanaf.
Met nog 3 weken garantie de drone aangeboden bij de verkoper “Kamera-Express.
Na 14 dagen de mail uw drone ligt klaar na reparatie.
Blijkt er een splinter nieuwe mavic in de doos te zitten.
Goede service. Content mee.




Owner Dutch-Droneflights.nl
Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Wat ik me afvraag, heeft Kamera-Express dit bewerktstelligd of is het de service van DJI. In ieder geval een hele goede service. Proficiat !


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app