Service DJI.

Discussie in 'Mavic' gestart door klaas, 17 apr 2019.

  1. klaas

    klaas Active Member

    Lid geworden:
    17 dec 2016
    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    46
    Na ruim een jaar en 11 maanden met de mavic pro te hebben gevlogen en bijna 700 kilometer te hebben afgelegd zonder een enkel probleem kreeg ik een foutmelding met opstarten.
    De gimbal gaf een foutmelding “ remove clamp”. Die was er dus vanaf.
    Met nog 3 weken garantie de drone aangeboden bij de verkoper “Kamera-Express.
    Na 14 dagen de mail uw drone ligt klaar na reparatie.
    Blijkt er een splinter nieuwe mavic in de doos te zitten.
    Goede service. Content mee.




    Owner Dutch-Droneflights.nl
    Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
     
    DJIWhite Mavic pro en Wijkkie vinden dit leuk.
  2. PHTB

    PHTB Well-Known Member

    Lid geworden:
    29 sep 2017
    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    282
    Wat ik me afvraag, heeft Kamera-Express dit bewerktstelligd of is het de service van DJI. In ieder geval een hele goede service. Proficiat !


    Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
     

Deel Deze Pagina