Skydio 2 plus in Nederland

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

DagodeWerd

New Member
Lid geworden
8 mrt 2020
Berichten
22
Waarderingsscore
7
Punten
3
Leeftijd
69
Locatie
Nijmegen
Aantal (Amerikaanse) video's op youtube bekeken over de Skydio 2. Zeer indrukwekkende tracking drone. Ook opname bekeken op kanaal van ene Peter (
) die de Skydio bijna autonoom z'n auto kilometers over dijkwegen laat volgen. Uniek hoe dat ding obstakels vermijdt.
Volgens mij is dat ding alleen in de usa en canada te koop. Toch vliegen er hier ook al enkele, ws daar gekochte en meegebrachte exemplaren rond.
Ik heb wat vragen:
1) Is dat ding hier wel gecertificeerd, dus mag hij hier wel vliegen?
2) zo ja, hoe kun je ze dan hier kopen?
3) Is er al een importeur die deze Amerikaanse drone gaat distribueren in Nederland?
4) Onlangs is de Skydio 2 plus uitgekomen. Staat er al een Skydio 3 gepland?

Ben benieuwd naar reacties en antwoorden.

Verzonden met mijn SM-G991B en de Dronepilots.nl app
 
Zeer indrukwekkende tracking drone.

Idd heel mooi spul, en inderdaad [nog] niet verkrijgbaar in Nederland. Op de officiele skydio website vind je hierover het volgende:

skydio.png



 
Laatst bewerkt:
Dji drones zijn echt geen partij voor Skydio als het om autonoom tracken gaat.
Zodra Skydio in nl verkrijgbaar zijn, ben ik van de partij. Mijn Dji mavic air hou ik dan wel voor met joystick gecontroleerde vluchten. De Skydio werkt met zowel visuele info van de camera's als Gps tracking met de beacon. Ik vermoed dat Dji werkt aan GPS tracken toevoegen en Skydio aan een betere controller.
Ben benieuwd!

Verzonden met mijn SM-T970 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: rcee
natuurlijk koop die dan maar in usa betaal dan ook de 21procent belasting en koop maar een extra batterij er bij en hoop maar dat hij werkt bij mij zie je hem echt werken mag weg hoef niet je vroeg de prijs dat was de vraag prijs
 
wat voor camera zit er op deze drone?