Skyline Deventer

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

bertgroothuis

New Member
Lid geworden
2 jun 2019
Berichten
6
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
65
Locatie
Diepenveen
Hoi allemaal,

Ik heb de skyline van Deventer gefilmd en dat wil ik met jullie delen.
Gemaakt met de DJI Spark.
Muziek die erbij zit is experimenteel. Bewerkt met Davinci Resolve 16.
Wat vinden jullie ervan?


Groeten Bert
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Gave beelden, maar zoals anderen al schreven klopt de muziekkeuze totaal niet bij de mooie rustig vloeiende beelden.

Ik verwacht constant grote CGI-explosies of een invasievloot van alien ruimteschepen te gaan zien.

De (ietwat overdreven..?) aftiteling past wel weer heel goed bij de gekozen muziek, maar de verbinding van beiden bij de daadwerkelijke beelden lijkt totaal zoek.
 
  • Leuk
Waarderingen: bertgroothuis
IMG_2230.JPG
Een beetje zoals Dion Limet een uurtje geleden in Parijs fotografeerde, bedoel je?

Ik vond m te mooi om niet te delen, ook al is ie niet door mij en niet met een drone gemaakt. Het is wèl het weer dat onze kant op komt.
Ik verwacht er hier in Haarlem niet al te veel van, met een noord-oostelijke stroming in de bovenlucht. Dus moet ik het maar met een “geleend” plaatje doen. Meteen gediskwalificeerd voor de wedstrijd, natuurlijk


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
Ik neem aan dat dit voor topicje ‘wedstrijdje’ bedoeld was? Jemig wat een gave foto!!!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik neem aan dat dit voor topicje ‘wedstrijdje’ bedoeld was? Jemig wat een gave foto!!!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Oeps, inderdaad! Mis geprikt
Nou ja, daar was ie ook al een beetje off-topic... Hier ook.
Het is wel een soort skyline ...


In theorie komt de praktijk overeen met de theorie
 
  • Leuk
Waarderingen: Dennis Mengerink
Gave beelden, maar zoals anderen al schreven klopt de muziekkeuze totaal niet bij de mooie rustig vloeiende beelden.

Ik verwacht constant grote CGI-explosies of een invasievloot van alien ruimteschepen te gaan zien.

De (ietwat overdreven..?) aftiteling past wel weer heel goed bij de gekozen muziek, maar de verbinding van beiden bij de daadwerkelijke beelden lijkt totaal zoek.
Gave beelden, maar zoals anderen al schreven klopt de muziekkeuze totaal niet bij de mooie rustig vloeiende beelden.

Ik verwacht constant grote CGI-explosies of een invasievloot van alien ruimteschepen te gaan zien.

De (ietwat overdreven..?) aftiteling past wel weer heel goed bij de gekozen muziek, maar de verbinding van beiden bij de daadwerkelijke beelden lijkt totaal zoek.
peSHLr,

Je hebt helemaal gelijk wat muziek keuze betreft. Het ik ook bedoelt als experiment wat ik al zei. De aftiteling is ook een experiment omdat ik eigenlijk nog maar kort bezig met Davinci Resolve 16. Ik wilde hiermee ook commentaar van forumleden hebben wat zij hiervan vinden. Dat heb ik nu en ben er heel blij mee.
Bij volgende films kies ik de muziek die beter bij de beelden past.

Groeten Bert
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr
Heb mij een jaartje geleden verdiept in Davinci, supergaaf maar wel ingewikkeld. Hoop er binnenkort wat meer tijd aan te besteden. Ik snap dat het experimenteel is en weet zeker dat je nog veel meer uit het programma kunt halen. Ik lees alleen maar goede recencies over Davinci. Ga zo door! En, de aftiteling is inderdaad iets wat je niet bij de meeste progs ziet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app