Spreeuwen in Nieuwegein

THJ

New Member
Lid geworden
7 mei 2021
Waarderingsscore
11
Punten
3
Leeftijd
55
wow, dat zijn echt mooie beelden zeg! Ontwijken de spreeuwen de drone? Of is de drone nooit zo dichtbij geweest?

peSHIr

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
23 jul 2018
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
47
Website
about.me
Het zijn niet mijn beelden. Dit zou je de maker van de beelden moeten vragen, bijvoorbeeld via YouTube, of onder Albert Kok op dit forum, of Bitmaster2000 op Facebook.

• Leuk
Waarderingen: THJ

Menno Schaefer

Active Member
Lid geworden
23 dec 2018
Waarderingsscore
196
Punten
43
Leeftijd
54
Als natuurfotograaf dit fenomeen al diverse malen met de camera vastgelegd en nu zo te zien met een drone zal de drone eens meenemen als ik dit weer vast ga leggen.

• Leuk
Waarderingen: THJ

Riho

Member
Lid geworden
30 jan 2021
Waarderingsscore
17
Punten
8
Leeftijd
56
Hoi allen,

Indien mij dit zou “overkomen” zou ik onmiddellijk landen. Het zijn mooie beelden, maar ik zou er mijn drone niet voor willen opofferen. Ik kan me niet inbeelden dat dit geen risico’s inhoudt.

Groetjes,
Riho

Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

Sjakie

Well-Known Member
Lid geworden
11 sep 2016
Waarderingsscore
1.271
Punten
113
Leeftijd
55
Indien mij dit zou “overkomen” zou ik onmiddellijk landen. Het zijn mooie beelden, maar ik zou er mijn drone niet voor willen opofferen. Ik kan me niet inbeelden dat dit geen risico’s inhoudt.
Je zou misschien een paar vogels kunnen doden of verminken, maar dat mag natuurlijk nooit ten koste gaan van je drone. ;)

• Leuk
Waarderingen: Riho

Riho

Member
Lid geworden
30 jan 2021
Waarderingsscore
17
Punten
8
Leeftijd
56
Je zou misschien een paar vogels kunnen doden of verminken, maar dat mag natuurlijk nooit ten koste gaan van je drone. ;)
Mijn eigen mechanisch vogeltje en de echte vogeltjes mogen niet in de problemen komen

• Leuk
Waarderingen: JH54