Spreeuwen in Nieuwegein

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
wow, dat zijn echt mooie beelden zeg! Ontwijken de spreeuwen de drone? Of is de drone nooit zo dichtbij geweest?
 
Het zijn niet mijn beelden. Dit zou je de maker van de beelden moeten vragen, bijvoorbeeld via YouTube, of onder Albert Kok op dit forum, of Bitmaster2000 op Facebook.
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ
Als natuurfotograaf dit fenomeen al diverse malen met de camera vastgelegd en nu zo te zien met een drone zal de drone eens meenemen als ik dit weer vast ga leggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ
Hoi allen,

Indien mij dit zou “overkomen” zou ik onmiddellijk landen. Het zijn mooie beelden, maar ik zou er mijn drone niet voor willen opofferen. Ik kan me niet inbeelden dat dit geen risico’s inhoudt.

Groetjes,
Riho


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Indien mij dit zou “overkomen” zou ik onmiddellijk landen. Het zijn mooie beelden, maar ik zou er mijn drone niet voor willen opofferen. Ik kan me niet inbeelden dat dit geen risico’s inhoudt.
Je zou misschien een paar vogels kunnen doden of verminken, maar dat mag natuurlijk nooit ten koste gaan van je drone. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Riho
Je zou misschien een paar vogels kunnen doden of verminken, maar dat mag natuurlijk nooit ten koste gaan van je drone. ;)
Mijn eigen mechanisch vogeltje en de echte vogeltjes mogen niet in de problemen komen
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54